سلام
دختری ام که از وقتی یاد گرفت بگه پدر فهمید این پدر با بقیه پدرا فرق داره . پدرم بیماری روانی داره که نمیخوام اسم بیماریشو بگم و وارد این بحث بشم چون بیست ساله دارم با بیماریش و یه جورایی بی پدری سر میکنم .
مشکلم مادرمه ، مادری که خیلی زحمتمو کشید هم پدرم بود هم مادرم ، از وقتی یادم میاد تمام حقوق پدرم دست مادرم بوده و همه کاره ی زندگی . تونست با اداره کردنش خونه درست کنه ماشین و یه زندگی معمولی رو به بالا . اما بحث سر اینه که جز خونه و تجملات به هیچ چیز دیگ توجه نمیکنه . به نیازام ... به اینکه من یه دختر 20 ساله با وجود هزاران هزار استعداد و شوق و اوج پیشرفتم تا ازش چیزی میخوام میگه پول ندارم .
همه ی حقوق بابام خرج قسط و قرض میشه فقط ظاهر خونه زندگی عالی ولی عقده به دلم شده که یه لباسی که دوس دارم بدون التماس بخرم .گرچه التماسم بی فایده س . الان دیگه شدم مرده ی متحرک . از مادرم متنفر شدم .
صبح تا شب میره بیرون یا پشت قالی پیشه این زنا یا کاری که پول در بیاره . چه پولی؟ پولی که فقط بره باهاش لوازم خونه و کوفت و درد بخره که جلو مردم کلاس داشته باشه .
اونوقت منه جوون بی هنر بی کار از صبح تا شب مثه یه مرده خوابیدم یا سرم تو گوشی و برنامه ی اینستا و کوفت و درد . لطفا نگید توو خونه خیلی کارا میتونی بکنی .
هزار بار خواستم با آموزشای مجازی آشپزیای حرفه ای و ارایش و همه کاری بکنم ذوق همه کاری دارم اما دریغ از یه ذره توجه به ذوقم . مادرم ماهی 5 تومنم کف دسته من نمیذاره .
اینا هیچ کلا محبت و معرفتو یه درصد تو وجودش نداره و بخاطر همین دوستام همه میگن تو چرا انقد بی ذوق و سردی؟
مثلا یکی از دوستام انقد بامعرفت بود و چن سری پول بهم داد برای یه چیزی ولی یه روز میخواستم سر راه با مامانم برم دنبال همین دوستم که بریم عروسی یه دوستمون . اگه بدونید چیکار کرد مادرم؟ میگفت چرا ببرمش؟ اژانس بگیره فلانه فیساله . خلاصه اینکه دارم دیوونه میشم از دست کاراش . دیگه کشش ندارم . همش نیش و کنایه همش تو سری خوردن .
بخدا اگه پدر مادر نداشتم جا برا پیشرفتم بیشتر بود . دارم ولی جلوم وایسادن . تا بهش میگم روح و روانم داغونه میگه پاشو بریم دکتر .
یه بار رفتیم دکتر 50 تومن داد پیش دکتر گریه کردم گفتم درد دلمو ، حتی دکترم حقو به من داد . به جا اینکه اون 50 تومن لعنتیو بده مثلا یکی از نیازامو برطرف کنه میگه برو دکتر . خلاصه اینکه مرگو این روزا ارزو میکنم از دسش . فک نکنم کسی بتونه درکم کنه

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)