اگه یه دختر جوان البته محجبه، تو برخوردش با آقایون راحت صحبت کنه یا تو چشماشون نگاه کنه خیلی بده ؟ آقایون در مورد این دختر چه فکری می کنن ؟
من تو برخوردم خیلی راحتم نه راحتی به این معنی که هر حرفی رو بزنم
یا شوخی کنم و هرهر و کرکر راه بندازم
یه اخلاقی که دارم اینه که اگه تو چشمای طرف صحبتم نگاه نکنم اصلا به حرف طرف مقابل گوش نمی دم حالا میخواد زن باشه یا مرد
شنیدم میگن مثلا فلانی دختر باحیایی است باهاش حرف می زنی سرخ می شه سرشو بالا نمیاره .....
دیدم همچین آدماهای چه کارهایی که نکردن !  

من هیچ قصد بدی از نگاه کردن تو چشماشون ندارم اما شنیدم فکر عموم راجع به این افراد خوب نیست و فکرای ناجور راجع بهش می کنن


مرتبط:

دخترم، نمیتونم تو صورت کسی نگاه کنم و حرفم رو بزنم

دلیل نگاه های خیره یه دختر به یک پسر چی میتونه باشه؟

نگاه کردن به صورت موقع حرف زدن با خانم ها

نگاه های یواشکی دخترا چه معنی میده ؟

علت این که نمیتونم عادی با آقایون برخورد کنم، اینه که هیز هستم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)