سلام

چند مورد بود که هیچ کدوم اونی که با معیار های من جور باشه نبود همه میگن تو سخت میگیری حتی یکی از خواستگارا خودش گفت شما قصد ازدواج نداری کلا داری بهونه میاری .

من از آقایون میپرسم و یا خانومایی اطرافشون آقا هست :

1. یه آدم میان رو وجود داره نه خیلی مذهبی باشه نه بگه  من مذهبی نیستم

2. با  ماهواره داشتن شدیدن مخالف باشه

3.در عین حال تیپ معمولی و رسمی قبول کنه یعنی بدون چادر اما به عرف

4. نماز خون باشه ولی نه این که حتما سر وقت

5. حتی دیدگاه سیاسیش یعنی ولایت قبول داشته باشه

6. از این افرادی که میگن رضا شاه فلان بوده همایت نکنه

7. زیاد اهل دعاهای هفتگی ، نماز جمعه و بسیج نباشه هم مهم نیست. بیشتر به واجب ها عمل کنه

8. از زنگی لذت ببره و اهل خوش گذرونم باشه ولی نه در حد قلیون و سیگار

9. اهل مطالعه و کتاب خوندن باشه هر دو هم مذهبی هم غیره

10. اهل مهمونی پر سر و صدا با رقص نباشه

به نظرتون یه  همچین شخصیتی یه آدم متناقضه  ؟

منتظر نظرات دوستان هستم

پیشاپیش تشکر میکنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)