آیا دختر و پسر می تونن لباس نازک بپوشن . کاملا بدن نما ؟
اگه همه چیز قطعی شده ، تمام تحقیقات ، همه ی بررسی ها ، تمام توافقات و ... . به جایی رسیدیم که می خوایم با هم ازدواج کنیم . دختر یا پسر میگن که برای تموم کردن کار به این نیاز دارم که بدنش رو ببینم . ببینم از بدنش خوشم میاد یا نه ؟ ببینم عیبی تو بدنش هست یا نه ؟

آیا دین اسلام چنین اجازه ای میده ؟ بله ولی 4 شرط داره :
1 – دیدن در آخرین مرحله ی انتخاب باشه .
یعنی تصمیم قطعی است . همه ی بررسی ها انجام شده . فقط می خوایم از سلامت زیبایی بدن اون اطلاع پیدا کنیم .
2 – قصدمون به طور جدی ازدواجه ، هیچ مانعی برای ازدواج ما دو نفر در بین نیست ،
3 – من میگم تا نبینم ازدواج نمی کنم . این طور نیست هر کسی که می خواد ازدواج کنه بگه حریر بپوش بیا تا ببینمت . این که یکی از طرفین شرطش این باشه . تا نبینم نمی خوام !
4 – بدون قصد لذت باشه . 

سوال : من بدون قصد لذت نگاه می کنم ولی خب ! آدم وقتی می بینه لذت می بره دیگه ؟! این لذت رو دیدن اسلام باهاش مخالف نیست . ولی قبلش نیت تو لذت بردن نباشه . نگی آخ جووون آلان چی می بینم ؟!


تایپ شده از روی سخنرانی دکتر فرهنگ با حذف و اضافات


مرتبط:

6 تذکر دکتر فرهنگ در مورد خواستگاری

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

خواستگاری راهی درست برای شناخت

شیوه ی برگزاری جلسه اول خواستگاری

موضوعات مباحث خانواده ها در جلسه دوم خواستگاری

آیا باید همه ی مسائل رو در خواستگاری بگیم ؟

جلسه بله برون



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای ازدواج موفق ( دکتر فرهنگ ) (۶۴ مطلب مشابه)