سلام بر همگی

آقا نجفی من تو یه سایتی نظر شما رو درباره تقوا پیشه کردن هنگامی که تو جامعه امروزی نمیتونیم ازدواج کنیم (به هر دلیلی ) و اینکه نیاز جنسی مثل نیاز به آب و غذا نیست و میشه اونو تا هر موقع بخوایم کنترل کنیم خوندم .

اما این از نظر من بن بست یعنی سرکوب نیاز جنسی . متاسفانه آقای نجفی با تمام احترامی که براتون قائلم باید بگم  شما تفاوت بین سرکوب نیاز جنسی و تقوا پیشه کردن رو نمیدونید . شما نمیدونید صبر در تامین نیاز جنسی محدوده داره . متاسفانه در کشور ما تا 95 درصد به دین عمل نمیشه و میخوایم با 5 درصد عمل به دین هزینه اون 95 درصد عمل نکردن به دین رو یه جا بدیم .

من بر خلاف شما آقای نجفی اصلا عقیده ندارم که نیاز جنسی مثل نیاز به آب و غذا نیست و میشه اونو تا هر وقت دلت خواست کنترل کرد .

من عقیده دارم اگه یه هفته غذا نخوریم میمیریم ولی اگه به نیاز جنسی به موقع پاسخ داده نشه مخصوصا برای آدمای مقید به دین روزی صد بار آدمو میکشه و زنده میکنه . با نماز و خوندن قرآن و روزه و ... فقط میشه تا یه زمان محدود این نیاز رو به تعویق انداخت .

اگه در قرآن خداوند فرمودند که اگر نمیتوانید ازدواج کنید صبر کنید تا خداوند از فضل خود شما را بی نیاز کند ، منظور خداوند از ازدواج نه ازدواج امروزی با رسم و رسومات جاهلی مدرن و منظور از صبر نه صبریست که موهایمان رنگ دندانمان شود .

متاسفانه دولتمردان مملکتمان به مسئله ازدواج بعنوان یک مسئله درجه چهار و پنج نگاه میکنند .فلان مسئول بنز مدل جدیدتر میخره و من جوان باید تقوا پیشه کنم اون یکی با رانت وام های کلان میگیره و من باید تقوا پیشه کنم نماینده های مجلس از شب تا صبح نمیدونم کجا تشریف دارن و تو مجلس کارشون چرت زدنه و من همچنان باید تقوا پیشه کنم . نمیدونم این تقوا چیه که فقط باید ملت اونو پیشه کنند .

آقای نجفی من به این نکته واقفم که شما فردی دلسوز و خداشناس هستید اما متاسفانه در رفتار دست کمی از مسئولین و دولت مردان ندارید و فقط شعار میدید .

من نمیدونم آدمهایی مثل شما چن سالگی ازدواج کردن که حال یه جوون 29 ، 30 ساله که دلش له له میزنه برای یه ازدواج ساده ولی به یمن اقتصاد آباد و کار فراوان و رسم و رسومات خانواده ها باید قیدشو بزنه رو اصلا درک نمیکنین و فقط بلدین از آتش سوزان جهنم بگین و اندر فواید تقوا صحبت کنید .

تا آنجا که من میدانم چیزی به نام بن بست در اسلام وجود ندارد ولی دین شما ( و نه اسلام ) تو این مسئله سخت به بن بست رسیده و شما به ناچار از اسلام عزیز مایه میذارین .

لطفا اجازه بدین نظر بنده منتشر بشه چون میدونم حرف دل خیلی از جووناست .


پاسخ :

سلام

نمی خوام همون توضیحاتی رو که اونجا دادم دوباره تکرار کنم ولی ... !

بذارید یه فضا رو براتون ترسیم کنم بعد سوالاتم رو ازتون بپرسم . با پسری / دختری مواجه هستیم که نیاز جنسی داره ، به هر دلیلی امکان ازدواج دائم یا موقت رو نداره ، در اجتماع پوشش ها و رفتار ها براش تحریک کننده است ، در فضای مجازی که دیگه هیچی !

خب این جوون با نیاز جنسیش چکار کنه ؟

ارضا از طریق حلال رو کنار میذاریم ، چون امکانات و موقعیتش رو نداره . می مونه ارضاء از راه حرام !

آیا خدا نمی دونست که در آخر الزمان یه جوون هایی پیدا میشن که امکان ازدواج کردن ندارن و فشار جنسی اون ها رو اذیت خواهد کرد ؟

قطعا میگید می دونست . اگه می دونست پس چرا یه راه فرار برای این جوون ها باز نکرده ؟! چرا صراحتا در قرآن بهشون گفته عفت پیشه کنید ؟ نمی تونست به جای این امر صریح ، بگه حالا گاهی از راه حرام کاری کردید مشکلی نداره ؟؟؟!!!

این ذهنیت پیش میاد که وقتی خدا با نیاز جنسی چنین برخورد قاطع و صریحی کرده به این معنی هستش که این نیاز رو بیش از اندازه گنده نکنید !

حرف از غذا زدید بذارید این دو رو کنار هم بذارم ؛

یه مسلمان در بیابونی گیر میکنه ، خطر این وجود داره که از گرسنگی یا تشنگی بمیره ،  لاشه یه حیون مرده هم جلوشه  ؛

یه جوون آخر الزمانی نیاز جنسی داره ، امکان ارضای حلال اون رو هم نداره ؛ ولی خودارضایی و زنا هست ؛

به اولی میگه اگه می ترسی که بمیری ، اشکال نداره گوشت نجس اون لاشه رو بخور تا زنده بمونی ؛

به دومی میگه عفت پیشه کن !

این حدیث یا روایت نیست که بریم اعتبار سندش رو بررسی کنیم ، آیه قرآنه . شما هم که میگی اسلام عزیز ، پس بهش معتقدی . چه برداشتی از این رفتار خدا دارید ؟!

آیا دلیل این نیست که ما یه غول از نیاز جنسی ساختیم ؟!

بله نیاز جنسی مهمه ، ارضای حلال اون باعث آرامش میشه ، باعث صمیمیت بیشتر زن و شوهر میشه ، باعث تشویق مجردها به تشکیل زندگی میشه ، موتور محرکه ی بعضی هاست ! ولی این قدرها مهم نیست که ما بخوایم به خاطرش آخرتمون رو خراب کنیم .

اگه اهمیت اون در حدی بود که به جوون مجرد آسیب جدی میزد ، شک نکنید که خدا یه راه فرار براش باز می کرد .

قبلا بارها اینو گفتم ، بازم تکرار می کنم . کسانی بودند که بعد از ترک خودارضایی به سلامت جنسی خودشون شک کردند ! یکی دو مورد هم نیست که بگیم اون ها استثناء بودند .

خاصیت نیاز جنسی اینه ، وقتی بهش بها ندی ، هی ناخنکش نزنی ، اونم اذیت نمی کنه ، یه جوون آخر الزمانی که نمی تونه ازدواج کنه ، کافیه 3 کار مهم رو انجام نده :

1 - عمدا نزدیک عوامل تحریک کننده نشه یا به عبارتی خودش رو از طریق چشم و گوش تحریک نکنه .

2 - اگه طبیعتا یا سهوا تحریک شد ، بهش بها نده . یه ده دقیقه به مسائل جنسی فکر نکنه

3 - فکر و خیال جنسی نکنه

بعد ببینه اذیت های غریزه ی جنسی کم میشه یا نمیشه ! به قول دوستان ، نمردیم ولی مرده دیدیم !!!
شما اگه مجردی و تحمل برات سخته پس اون زن و شوهری که کنار هم زندگی می کنن ، شبا کنار هم می خوابن و ... ولی نمی تونن کاری بکنن چی ؟؟؟!!! شما تجربه نکردی و ناله می کنی ، اون بدبختا ! که تجربه کردن چی باید بگن ؟!

یه کار بهتر هم میشه کرد ؛ دختران و پسران مجرد توقعاتشون رو بیارن پایین و سریع تر ازدواج کنن .
باور کنید این همه سختگیری لازم نیست . مگه چند سال قراره زیر یه سقف زندگی کنیم ؟ اگه در کنار این سختگیری ها از خدا ضمانت گرفتید که یه 50 - 60 سالی زندگی متاهلی شما طول بکشه یه حرفی ! اگه از خدا تضمین گرفتید که بعد از ازدواج تا 60 سال هیچ کدوم نرید اون دنیا ، سختگیری های بیش از حد قابل درکه ، این این طوره به ما هم یاد بدید که چطور میشه این تضمین ها رو گرفت ؟ اگه ضمانت نگرفتید پس، از ازدواج برای رشد معنوی و ساختن زندگی ابدی استفاده کنید ( کنیم )
موفق باشید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)