سلام

دختری زیر 25 سال هستم حدود یک سالی میشه که عقد کردم. سوالی دارم که بیشتر میخوام جوابشو از دید آقایون بدونم البته از همه کسایی که نظر میدن واقعا ممنون میشم. این رو هم بگم که خدا رو شکر تا حدی این بحران رو پشت سر گذاشتم اما مسئله ای همچنان ذهنم رو درگیر کرده.

ماجرا از حدود دو سال پیش شروع میشه ، زمانی که خواهر بزرگترم تازه ازدواج کرده بود . شوهرش آدم بدی نبود و ما هم چهار تا خواهر بودیم که برادر نداشتیم به همین خاطر از همون اول به چشم برادری بهش نگاه میکردیم و یه جورایی امیدوار بودیم جای یه برادر و برامون پر کنه.

دیده بودم که توی اقواممون مثلا خواهرهای کوچکتر گه گاهی به دامادشون به خاطر مناسبت هایی مثل اعیاد یا تولدشون پیام میدن و تبریک میگن ما هم همین کارو میکردیم و اینو یه جور احترام می دونستیم حتی خواهرم هم خبر داشت که مثلا من تولد شوهرشو بهش تبریک گفتم یا گاهی بهش پیامی میدم و حتی خوشحالم میشد .

حدود یه سال بعد عقدشون پیام دادنای دامادمون بهم بیشتر شد و به بهانه های مختلف بهم پیام میداد منم که اصلا تو این باغا نبودم بهش جواب میدادم ولی خدا شاهده همیشه حرمت ها رو حفظ میکردم و حتی یک بارم سوم شخص خطابش نمیکردم .

بعد گذشت چند ماه یه شب غیر منتطره بهم ابراز علاقه کرد البته قبلا هم گفته بود میخواد یه چیز مهمی بهم بگه ولی هر بار نمیگفت منم فکر میکردم لابد با خواهرم مشکلی براش پیش اومده و دوباره حل شده. ولی اون شب گفت . گفت که سه ماه بعد از عقد عاشق من شده و هرکاری میکنه نمیتونه منو از ذهنش پاک کنه و یک ثانیه هم از فکر من بیرون نمیاد و هر جور شده میخواد ارتباط باهام داشته باشه ،من هیچوقت مفهوم این حرفشو نفهمیدم. 

من اون شب نابود شدم . حس خیانت به خواهرم رو پیدا کردم و عصبانی بهش گفتم که دیگه تمومش کنه و دیگه هم هیچ پیامی بهم نده بعد از کلی جر و بحث  باهاش فقط این قول رو بهش دادم که به بقیه چیزی نگم و اونم دست برداره.

من واقعا نمیتونستم به کسی چیزی بگم هم زندگی خواهرم از هم می پاشید و هم کسی باور نمیکرد که من واقعا هیچ نخی به دامادمون ندادم . ازش گذشتم و خواستم برای همیشه فراموشش کنم. حدود یکسال گذشت خواهرم باردار شد و من داشتم واقعا همه چیزو فراموش میکردم و مطمئن میشدم که دامادمون منو فراموش کرده و الان که داره بابا میشه فقط خواهرمو دوست داره. من بخشیدمش .

یه هفته بعد تولد پسرش دوباره با شماره ناشناس بهم پیام داد . من توجهی نکردم ولی کم کم خودشو معرفی کرد . نمیدونم چرا بخشیدمش و به خیال خامی با خوشحالی بهش کلی تبریک  گفتم ولی اون دوباره پر رو شد و بازم چت کردنش و شروع کرد .

من قبول دارم که اشتباه کردم که دوباره جوابشو دادم شاید خیلی دختر ساده ای بودم  شایدم چون نامزد کرده بودم دیگه اصلا فکر نمیکردم اون هنوز بهم فکر میکنه. بعد از سه چهار شب چت در مورد البته نه در مورد اون موضوع ، اون بازم حرفاشو تکرار کرد و ابراز علاقه کرد و منی که حالا احساس خیانت به نامردم رو هم میکردم.

خلاصه بازم جوابشو دادم و برای همیشه بلاکش کردم و تا الان که یکسال از اون ماجرا میگذره نهایتش برا اینکه کسی شک نکنه وقتی می بینمش سلام میکنم.

خلاصه روزای سختی بود و من قبول دارم که منم مرتکب اشتباه شدم که برای بار دوم جوابشو دادم ولی شاید اگه یکی اون روزا بود که یکم راهنماییم میکرد من بهتر میتونستم رفتار کنم. ولی من تنها بودم خیلی تنها  و به هیچ کس حتی مادرم هم نمیتونستم حرفی بزنم. به نظر شما کار من درست بود یا نه؟

اما سوال اصلی من اینه آقایون شما که هم جنس خودتون رو بهتر از من میشناسین  به نطرتون ممکنه اون هنوزم به من فکر کنه؟ من میتونم ببخشمش یا هنوز باید باهاش محتاط رفتار کنم البته منظورم این نیس که باهاش مث قبل بشم فقط اینکه پیش خودم ببخشمش؟

شوهر من خیلی خوش قلب و مهربونه و به نظرم بعضی اوقات براش عجیبه که چرا من اینقد از دامادمون بدم میاد و خیلی اوقات من از رفتن به خونشون طفره میرم ولی اون اصرار داره که زشته و باید گه گاهی یه سری پیششون بریم . حیف که شوهرم هیچوقت نباید این موضوعو بفهمه وگرنه هیچوقت این اصرار و نمیکرد.

ببخشید که طولانی شد ولی تا تونستم خلاصه نوشتم

ممنون از همگی دوستان خوبم


مرتبط:

دختری که دوستش داشتم، بعد از ازدواجش منو از بلاک خارج کرده

خانم متاهلی هست برای رابطه ... ؟!

خاله ام با وجود متاهل بودن دوست پسر داره

دوستی مرد متاهل با زن متاهل به چه دلیل ؟

خانمی متاهل هستم که برای سرگرمی چت می کنم

عاشق مرد متاهلی هستم که شرایط ازدواج با هم رو نداریم

متاهلم، ولی بعضی از آقایون فکرم رو مشغول می کنن

چطور مرد متاهلی رو که عاشقم شده از زندگیم بیرون کنم ؟

چرا بعضی از افراد متاهل میگن ای کاش ازدواج نمی کردیم؟

دوستی ساده م با یه مرد متاهل به یه رابطه ی عشقی تبدیل شده

از این که با یک مرد متاهل در ارتباطم عذاب وجدان دارم

یه مرد متاهل می تونه برای سایر خانم ها جذاب به نظر بیاد ؟

خواستگارم با یه زن متاهل ارتباط صمیمی داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

در 16 سالگی با شوهر یکی از اقوام دوست شدم

در مجردی ، باعث جدایی یه خانم متاهل شدم

کارفرمای متاهلم بهم پیشنهاد دوستی داده

با اینکه متاهل شدم ولی دوست دارم دوست دختر بگیرم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)