با سلام خدمت دوستان

من خانمی 45 ساله هستم.تا 3 سال قبل خانمی بد حجاب یا بهتره بگم بی حجاب بودم. یا بقول دوستانم یا فامیل حجاب اصلا برام معنی نداشت. در هر جایی بودم جلو اشنا و غیر اشنا بدونه حجاب راحت بودم تا اینکه سه سال پیش واقعا به خودم امدم دیدم تو این همه سال چه کاره اشتباهی کردم.

البته با یه تلنگر تو یه مهمونی بیدار شدم. خلاصه بعد از اون شب مهمونی کلا تغییر کردم. یک خانم کاملا محجبه چادری شدم. البته همسرم مخالفتی نکرد و موافقتی هم با این کارم نکرد. البته تو این 3 سال حرف های زیاد شنیدم از دوستانم و فامیلم که میگم حالا جا نماز اب میکشه.به این حرفا هم گوش نکردم.

من حدود 15 سالی شاغلم و رشته ای زبان خارجی و در شرکتی مترجم بودم.حقوق خوبی هم دریافت میکردم.تا همین دو ماه پیش اونجا کار میکردم. تا اینکه اون شرکت بسته شد.الان از اون موقع هر جا میرم برای استخدام منو استخدام نمیکنن اولین چیزی که میگن باید بدونه چادر بیاین سرکار.

یا اینکه چند جایی رفتم اونا قبول کردن ولی با حقوق خیلی کم یه جورایی داشتن از سو استفاده میکردن یعنی شما حجاب دارید باید حقوق کمتر بگیرید که برای من مقدور نیست یا مثلا شغل منشی گری انتخاب کنم بعد این همه سال کار کردن درس خوندن برم منشی بشم.

حالا یعنی مجبورم برای استخدام شدن با مانتو برم و الان برای من واقعا سخته بخوام چادر نذارم. خانوم های چادری هستن میفهمن من چی میگم. میخواستم ببینم از شما دوستان بپرسم چیکار کنم بهتره ایا بدونه چادر برم سرکار یا نه ؟اون جایی برم حقوق کمی میده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) جنگ نرم ( آتش به اختیار ) (۶۲ مطلب مشابه)