سلام

وقتتون بخیر

من 25 سالمه و 3 سالی میگذره که با کسی که دوسش داشتم ازدواج کردم. البته اون هیچوقت بهم احساسی نداشت و بعد از مطرح شدن و حرف زدن عاشقم شد. و الان مطمئنم که دوسم داره . اینکه من خوب نیستم و مشکل دارم  قبول دارم بحثم سر مساله های زیره ؛

خونمون که میاد شروع میکنه به غرغر کردن که حوصله ندارم و خسته شدم و این حرفا اما من که من که میرم اونجا دوس دارم اوج نشاط باشم . صد بارم بهش گفتم اینجوری نباش فایده نداره چند دفعه واسه چند دقیقه کوتاه مثل خودش شدم یه ساعت میگفته بده و چرا و این حرفا . بهش میگم اگه بده نکن اما ... . تا میای باهاش حرف بزنی دعوا و گریه و ... .

داد زدن و کارای عجیب که اگه کسی ببینه میگه دیوونست ( اینا که میگم و راحت میخونید شب و روز داره مثل جذام روح و جسمم رو میخوره )

پدر مادرش هر چی گفتن زدن زیرش حتی واسه با هم بودن هامون مشکل داریم وقعا اذیت میکنن . اول ها زیاد دعوتم میکردن الان هفته ای یه بار اونم با کلی طعنه یا شاید ماهی یه بار
قرار بود هر شب برم اونجا بخوابم یعنی حرفش شده بود و گفتن اصلا مشکلی نیست اما هر روز حرف و اینا که الان هفته ای دو بار با همیم تازه یه بارش خونه ما اما به روشونم نمیارن . هر چقدر خوبی کردم فقط بدی دیدم ازشون .

از بحث منحرف شدم. همسرم فقط بهانه میگیره تا میرسه خونه ما میره تو اتاق و آه و ناله و... زشته خوب جلو خانوادم انگار آدم حسابم نمیکنه . جلو خانوادم دستور میده  اخم میکنه انگار که من زن اونم .

شاید بگید بی عرضه ای نه اصلا نقل ای حرفا نیست با همه این دستورا و کارا ادعا داره که حرف فقط حرف منه و به نظرش اهمیت نمیدم .

ناراحت که میشه دو روز اعصاب خردی و منت کشی داریم اما من با یه لبخند میبخشمش . هزار بار بهش گفتم اینقد بی احترامی به من تو رو هم بی عزت میکنه ، ولی نمی فهمه .

اما برعکس تو خونه اونا همه کارا رو اون میکنه همه بی احترامیا مال اونه حتی کوچیکترا بهش دستور  میدن و پدر مادرشم پشت اونا در میان ولی اینا رو نمیبینه . نمیدونم . همینا کافیه واسه سال ها درد دل . اونقدر دوسش دارم که جلو همه واستادم بخاطرش . خودمو جلو همه خرد کردم. الانم دوسش دارم . صبح تا شب حاضرم براش تلاش کنم اونم دوسم داره اما ...

همیشه هم میگه که من اونو مقصر می دونم . کاش میشد همه چیز رو ببینید و بفهمید چی میگم که که همه چی باب میل اونه و قبول نداره .

ممنون از کمک هاتون پیش پیش


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)