سلام

حرفایی دارم که طولانیه اگه بخونید و نظر بدید ممنون میشم

17 سالمه و دانش اموز سوم دبیرستان. برمیگردم به عقب. حدود 3-2 سالگی مادرم فوت کرد. پدرم هم همون موقع گفته حرفی در این رابطه زده نشه و پدرم مجدد ازدواج کرد. مادر الانم هم رابطم باهاش خوبی چون از بچگی باهاش بودم مامان صداش میکنم. در دبستان و راهنمایی جزو تاپ ها و برترین دانش اموزان مدرسه بودم.

دبیرستان اومدم مدرسه نمونه دولتی که از بین 70 هزار نفر من جزو 500 نفر اول شدم. مشکلات اصلی من از سال دوم شروع شد یعنی 1.5 سال پیش.

من اصلا از ظاهرم راضی نیستم. موهای لخت به قول خودم ضایع با قد کوتاه (179) و البته قیافه باز از قول خودم ضایع. قدم هم از نظر خودم کوتاهه اصلا هم دلداری ندید که گوشم از این حرفا پره یکی از 3 مشکل اصلی من این روزا قدم است که هر روز خودمو لعنت میکنم که چرا در قبل بلوغ امپول هورمونی قد رو نزدیم.

حالا از قد بگذریم امسال مدرسه شدیدا داره فشار میاره و از طرفی خونواده ( البته بطور غیر مستقیم ) منم دارم روز به روز از درس خوندن دلسرد تر میشم و درسامو نمیگم کم میخونم امتحانای شدیدا سخت و در حد حتی المپیاد و وقتی نمره کم میشه خونواده فکر میکنن من درس نمیخونم نه اینکه امتحانا سخت بوده. اینم مشکل 2.

اخرین مشکلم هم اینه که هیچ کاری دیگه واسم جذاب نیس حتی بازی های رایانه ای 2-3 روز اول خوبه بعدش حالم بهم میخوره از اون بازی و پاکش میکنم. من همش دنبال هیجان و تغییر در مسیری هستم که از نظر خودم از قبل تعیین شده ولی خب مثه که واقعا نمیشه این مسیرو تغییر داد.

ادم مذهبی نیستم ولی خب هر کار میکنم نمیتونم خودکشی رو هم پیش بگیرم چون خدا و اسلامو قبول دارم. اما بعضی وقتا فکر میکنم اصلا خدایی واسه من نیس و خدا منو کاملا رها کرده چون هر چی بیشتر تلاش میکنم تو هر زمینه ای بیشتر شکست میخورم. اینم مشکل 3.

روانشناسم رفتم 2 تا دیدم چرت و پرت میگه دیگه نرفتم. در ضمن اصلا به فکر نصیحت و اینکه زندگیم خوبه نباشید راه حل میخوام.

راستی پدرم هم همش فکر میکنه که چون پولو فراهم میکنه من دیگه باید به نهایت قله های موفقیت برسم ولی خب نمیشه. از نظر مالی خوبیم و مشکل خاصی ندارم.

یا علی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)