سلام
من یه پسری  پشت کنکوری هستم علاوه بر فشار کنکور فشار جنسی و روحی زیادی دارم . من حدود 5 یا 6 ماه پیش خود ارضایی رو ترک کردم و کامپیوترم رو هم  رو کامل فرمت کردم و منی که اصلا نماز نمیخوندم حالا نماز صبحم قضا نمیشه .
من قبلا که خودارضای  میکردم مثلا باید همه از خونه میرفتن و خونه خالی میشد تا این کارو میکردم که این اتفاق کم میفتاد و همیشه همه خونه بودن ولی حالا که ترک کردم . همه همیشه  بیرونن و 99 درصد وقت ها خونه خالیه خالیه ولی من دارم تحمل میکنم .
ولی تو خواب شب ها همش خواب میبینم دارم همسرمو میبوسم یا باهاش س .ک .س میکنم و....
و هر شب قبل خواب توی رختخواب همش این  خیالا میاد تو سرم  و بعد میخوابم . این روزا واقعا دیگه تابو توانم صفر شده . و دلم میکشه مثل قبل خودارضایی کنم .
و هیچ کدوم از دوستامم مذهبی نیستن و همه علاوه بر خودارضایی هزار تا کار دیگه هم میکنن ولی از من سر حال ترن .
در ضمن از روزی که خودارضایی رو ترک کردم فکر میکنم عقیم شدم . چون یه بار هم ازم اب خارج نشده  مثلا تو خواب . حس میکنم اصلا عادی نیست و این روزا موقع درس خوندن همش فکرم میره تو همسر ایندم . که قرار با هم باشیم. و همه اتفاقای زندگیمم داره ی جورایی به  شهوت و فشار جنسی ختم میشه .
من نقطه ضعفم پیش شیطون فشار جنسی هست و اونم هی میخواد من خودارضایی کنم . چون فشار عصبی هم دارم و  دستم میلرزه و کلا تو جوونی دارم دیوونه میشم هی به خودم میگم من که خودارضایی نکردم و پاداشی از خدا نگرفتم حداقل بذار خودارضایی کنم .
نمیدونم چه کار کنم لطفا راهنماییم کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های کاهش فشار جنسی مطالب زیر را بخوانید ...

نحوه مدیریت سریع و بدون آزار فشار جنسی

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

آه و فغان های ناشی از فشار جنسی رو نتونستم باور کنم

فشار جنسی بسیار زیادی روم هست

تکلیف پسری که از شدت فشار روحی و جنسی به ستوه اومده چیه ؟

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

راحت بگم دارم از فشار جنسی میترکم

با فشار جنسی دوران مجردی باید چکار کرد ؟

راز موفقیت شما در کنترل میل جنسی چیه ؟

چیکار کنم که بتونم میل جنسی خودم رو کنترل کنم ؟

چرا بعضی از مجردها با وجود سرد نبودن، فشار جنسی اذیت شون نمی کنه؟


بحث در مورد دارو و تغذیه برای کاهش فشار جنسی ...

استفاده از دارو برای کاهش میل جنسی

معرفی داروی گیاهی برای کاهش میل جنسی

داروی گیاهی برای افزایش میل جنسی خانمها

بررسی تاثیر تغذیه روی میل جنسی در انسان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه) فشار جنسی قبل از ازدواج (۱۵ مطلب مشابه)