سلام

من یه دختر جوون و مجردم اما راستش من قبلن ها خیلی شاکی بودم از زندگی ،و واقعیتش رو بخواید شرایط خیلی بدی داشتم اما خدا لطف کرد و یکم زندگی منو رونق داد ولی هنوزم مشکلات زیادی دارم .

ولی دیگه ناراحت نمیشم مثل سابق،با نداری هام راحت تر کنار میام خرج هایی الکی رو گذاشتم کنار . میدونید ما چیزی داریم که قدرشو نمی دونیم ، اونم امنیت ای  که داریم واقعا قدرشو نمی دونیم ، جایی که کار می کنم حقوق کمی به من میدند و کفاف زندگیمو نمی ده ، ولی من خوشحالم با وجود همه مشکلاتم ، خیلی بهونه گیر شدیم حواستون هست ؟ خیلی هامون

لطفا شاد باشید یکم ورزش کنید و مرتب آب بنوشید و همواره تو شادیاتون خدا رو شکر کنید و به خانوادتون محبت کنید حتی اگه خوب نباشند ، باور کنید حالتون رو خوب می کنه . هر کس می تونه رمز خوشبختی شو بگه یکم به هم روحیه بدیم.

توجه : اینجا گفتم از خوشبختی هاتون بگید نه از داشته هاتون .

مرسی عزیزان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)