سلام دوستان

من دختری هستم 17 ساله . با توجه به آگاهی که از مضرات دوستی های دختر و پسر دارم و دوست ندارم از اعتماد خانوادم سوء استفاده کنم  نرفتم تا حالا سمتش .  اما واقعا نیاز عاطفی اذیتم میکنه . یه بار اشتباه کردم رفتم تو یه سایت چت . یه آقایی خیلی اصرار به دوستی کرد .

منم اول کلی دلیل آوردم و آخرا که داشتم وسوسه میشدم خدا رو شکر به خودم اومدم و از اون سایت اومدم بیرون . شرایط خیلی بده . تو مدرسه بچه ها از دوست پسراشون خیلی میگن .

خواستم ببینم چیکار کنم که بیخیال شم جدیدا خیلی وسوسم میکنه در حالی که واقعا دوست ندارم وارد رابطه هم شم  . چه جوری این نیاز رو سرکوب کنم تا وقتی که زمان مناسبش با یه رابطه درست زیر نظر خانواده برسه ؟

ممنون میشم راهنمایی کنید .


مرتبط با نیاز عاطفی دختران:

راه حل میخوام برای کنترل میل عاطفی

نیاز عاطفی و نیاز جنسی در خانم ها

با نیاز عاطفی تون چیکار میکنید؟

رابطه عاطفی دقیقا چیه ؟

چه چیزهایی نیاز عاطفی دختر ها رو برطرف میکنه

دختر 21 ساله ای هستم که شدیدا نیاز عاطفی دارم

نیاز عاطفی در دختران دقیقا یعنی چی؟

چرا یه نفر نیست که منو بخواد ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) نیاز عاطفی دختران (۲۲ مطلب مشابه)