با عرض سلام و خسته نباشید

من یه مشکلی داشتم که دوست دارم نظر دوستانم را در این خصوص بدانم.

من 26 سالمه و دو سالی هست که ازدواج کردم. همسرم مدیر یکی از ارگانهای دولتی و کار خوبی دارد. از لحاظ تحصیلات هم دانشجوی ارشد می باشد . از لحاظ اخلاقی هم خوبه هر از گاهی زود عصبانی میشه ولی خوب منم بی تقصیر نیستم.

مشکل من با همسرم ظاهر اون می باشد. همسر صورت زیبایی دارد ولی قدش 178 می باشد. منم 177 هستم گاهی اوقات اعصابم از قدش خورد میشه هی بهش میگم صاف بایست اونم ناراحت میشه. وقت مهمونی رفتم و مهمون اومدن کلی کلافه ام همه اش فک می کنم بهم نمی یاییم.

طوری شده که واقعا به مردای قد بلند ناخودآگاه بد نگاه میکنم و متاسفانه خودشم فهمیده. میگه مث عقده ای ها رفتار می کنی و حرفشم قبول دارم. من همسرم رو خانوادم فقط هی می گفتند کارش خوبه و رسمی و خودتم خیلی بلندی دیگه پسر بلندتر از تو نمییاد خواستگاریت و از این حرفای چرت و پرت گفتند که منم قبول کردم. 

تو روخدا کمکم کنید. به نظرتون 178 برای مرد کوتاهه. چون یه ذره هم شکم داره و هم چهارشونه است کوتاهتر میزنه .


مرتبط با اختلاف قد در ازدواج:

خواستگار خوبی دارم اما هم قد هستیم

اختلاف قد چقدر در زندگی مهمه؟

نمی خوام به خاطر اختلاف قد، الکی خواستگارم رو رد کنم

به خاطر اختلاف قد نه میتونم ولش کنم نه ادامه بدم

اختلاف قد 25 سانت در ازدواج مشکل زاست ؟

آیا اختلاف قد و هیکل در آینده برامون مشکل ساز میشه؟

اختلاف قد در ازدواج

اختلاف قد 70 سانتی مشکل ساز میشه ؟

5 سانت از پسر مورد علاقم بلند ترم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)