سلام
حدود 4 ماهه عقد کردم شوهرم 10 سالی ازم بزرگتره یکسال منتظرم بوده بهش جواب مثبت بدم اما من واسه اخرین بار با حرف ها و صحبت های دیگران تصمیم عاقلانه گرفتم و قبولش کردم اما بخاطر ظاهرش مخالفت میکردم و نوع صحبت کردنش اصلا به دلم نمی نشست .

پسر خوبیه اما بنظرم بلد نیست با من که همسرشم چطوری حرف بزنه رفتار کنه مثلا شروع کننده زنگ و پیام منم بحثمون میشه اون شروع کنندست و در آخر من با مسخره بازی و شوخی بحثو تموم میکنم به عبارتی منت کشی میکنم در کل خیلی با هم بحث الکی داشتم و داریم اما همش من میرم واسه منت کشی و آشتی با اینکه شروع کنندش خودشه و جالب اینکه میگه از بحث کردن متنفره .

وقتی ناراحت میشه بد و بیراه میگه مثلا واسطه ازدواجمون رو لعنت میفرسته یا میگه از خدا میخوام راحتم کنه خیلی عصبی میشه و گاهی گریه هم میکنه .

خیلی خشک و جدی و یخ هست روابط عاشقانه و رمانتیکی نداره اصلنم راضی نمیشه بریم پیش مشاوره با اینکه رفتار و ظاهرشو اصلا مطابق میلم نیست اما دارم سعی میکنم بهش نزدیک بشم دوسش داشته باشم اما میبینم خیلی خودشو باور داره چون من خیلی ازش سرترم و موقعیت کاری و تحصیلیمون یکی هست و من با سن کمتر بهتر از اونم اما...

از رفتاراش خسته شدم مثلا رفتم واسش گوشی خریدم اصلا استفادش نکرد با اینکه گوشی ساده و خرابی داره میگه خوشم نمیاد ازش اخه ادم کادو رو اینجور میگه؟ تو این 4 ماهه منتظر بودم اون واسم گوشی بخره اما انگار نه انگار .

یا مثلا روز تولدم میخواستم جشن بگیره کیک بگیره اما رفتیم یه لباس بخرم پولشو همونجا خودش حساب کرد گفت کادو تولدت خیلی بهم بر خورد .

پیام عاشقانه نمیده منت نمیکشه نازمو نمیکشه کادو واسم نمیخره البته بگم خسیس نیست و پولشم تا حدودی داره اما همش منو مقصر میدونه و میگه تو داری سردم میکنه .

خیلی خسته شدم مثلا روزای عقدم هست... الانم با اینکه مقصره و بهونه الکی بحث شروع کرده اصلا انگار نه انگار که پیامی بده...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) اختلاف سن در ازدواج (۴۴ مطلب مشابه)