سلام
خانمهای گرامی لطفا نظر بدهند (خیلی برام مهم است ممنون از شما عزیزان )

سلام و درود به دوستان گرامی و عزیزم 
مدت کوتاهی هست که با خانواده برتر آشنا شدم و از شما خانم های محترم درباره وضعیت خودم نظر میخواهم از شما که وقت میگذارید کمال تشکر را دارم و پوزش میطلبم که وقت گرانبهاتون رو میگیرم .
بنده در دانشگاه امام حسین تحصیل کرده ام و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته it هستم در حال حاضر 25 سال سن دارم و چون در دانشگاهی که وابسته به سپاه هست تحصیل کرده ام و علاقه زیادی به خدمت در سپاه داشتم به این دانشگاه رفتم و بعد از فارغ التحصیلی هم شغل مطابق با مدرک بنده و پست کارمندی سپاه به بنده اختصاص داده شده است و شغل دولتی با درآمد مناسبی است .

اما در حال حاضر چون تازه وارد کار شده ام وضعیت مالی خوبی ندارم اما با وجود کار و حقوقم تا چند سال دیگر هم ماشین و هم پول برای رهن یک خانه را مهیا میکنم سوال بنده از خانمهای محترم اینه که آیا حاضر هستن با مردی مثل بنده و اینکه سپاهی هستم ازدواج کنن؟
من دوست دارم همسر آیندم خیلی شیطون و خوش ذوق و مهربان باشند و البته مذهبی و با اعتقادات دینی و پوشش چادر اما همیشه فکر میکنم چون من سپاهی هستم خانمی خشک مذهب و با رفتار خشن گیرم میاد در این باره هم ممنون میشم نظر ارزشمندتونو بیان بفرمایید.
مشخصات رفتاری و اخلاقی و اعتقادی بنده:
مذهبی مقید هستم و تا بحال با هیچ جنس مخالفی رابطه ای نداشتم حتی در حد سلام و احوال پرسی صمیمی هم نبوده. اگر خانمی را که مد نظر بنده هستن رو پیدا کنم حاضرم جونمم براش بدم و تماما در خدمتشم و امکان نداره بهش خدایی نکرده خیانتی بکنم. خانواده خوب و با درکی دارم و پدرم مومن و مذهبی و زحمت کش و حلال خور بوده اند مادرم هم انسان مومن و مهربانی هستن اما از نظر وضعیت مالی مرفه نیستیم و زندگی معمولی و کارگری داشتند پدرم. اهل نماز و روزه و انجام واجبات دینی به طور کامل هستم .
مشخصات ظاهری:
قد 188 ، وضعیت هیکلم هم متوسط و چارشونه. رنگ پوست گندمی روشن. و در کل از نظر دیگران و دوستان و خانواده و فامیل زیبا و جذاب هستم
خیلی نگرانم که کسی بخاطر سپاهی بودن و وضعیت ضعیف اقتصادی خانواده ام با من ازدواج نکنن. و اینکه من از خواستگاری میترسم برای اینکه نمیتونم جواب منفی بشنوم چون احساس میکنم تحقیر میشوم
با تشکر از همه دوستان عزیز ببخشید سرتونو درد آوردم ازتون کمال تشکر را دارم
و من الله توفیق. یاعلی

مرتبط:

خواستگارم نظامیه و چند سالی باید در منطقه محروم زندگی کنم

چند سوال در مورد ازدواج با افسر پلیس

چند سوال از دخترانی که حاضر به ازدواج با نظامی ها هستند

در 28 سالگی خواستگار پاسداری دارم که یک سال ازم کوچکتره

از معیارهای ازدواج دختران نظامی خبر دارید ؟

کسی هست که همسر پاسدار باشه و چادری نباشه ؟

خواستگارم نظامیه و خانوادم مخالف هستند

3 تا از خواستگارام سپاهی بودن

راسته که در بین سپاهی ها دو زنه زیاد پیدا میشه ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با نظامی (۲۰ مطلب مشابه)