سلام
بنده مردی 50 ساله و متاهل و دارای 3 فرزند هستم. بنده در زمان جنگ به جبهه رفتم و آسیب جنگی هم دیده ام طوری که شنوایی یکی از گوشهایم را کلا از دست داده ام ( پاره شدن پرده ی گوش) و چند آسیب دیگر از جنگ به یادگار دارم که معذورم بگویم .
زمانی که آسیب های جنگی را دیدم در بیمارستان نماندم تا برایم پرونده ثبت شود و الان جانبازی داشته باشم.حالا چطور میتوانم درصد جانبازی که حقه آسیبهایم از جنگ میباشد را بگیرم؟
این روزها افرادی هستند که اصلا رنگ جبهه ندیده اند ولی 50٪ جانبازی دارند! دیدم که چنین چیزی رو عرض میکنم . مدتی دنبال اخذ درصد جانبازی و اثبات آسیب هایم بوده ام اما متاسفانه نیجه ای دریافت نشد .
خواهشا بطور کامل راهنمایی بفرمایید . ظلم است منی که آسیب دیده ام و خانواده ام هم جور آسیبهای جنگی من را میکشند ولی هیچ حقی نداریم . 3 بچه ی من بسیار تلاشگرند اما میبینم که چقدر ناراحتند که دیگران با سهمیه ها به کجاها که نرسیده اند .
متشکرم
اسیب دیده ی جنگ 8 سال دفاع مقدس

مرتبط:

طریقه محاسبه سهمیه ایثارگری در کنکور چگونه است؟

چرا حقم رو یه سری که سهمیه دارن باید بخورن ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)