سلام
از اونجایى که مى شود چند بار عاشق شد مثلا من مدتى عاشق کسى بودم و به دلایلى به او نرسیدم و بعد از دو سال عاشق فرد دیگه اى شدم و متاسفانه باز هم عشقم نافرجام ماند.
بگذرد که چقدر سختى کشیدم تا عشقشان را فراموش کنم.
اما مدتى است که فکرى مثل خوره افتاده به جونم نکنه در آینده بعد ازدواج با فرد مورد نظرم بعد از چند سال عشق بین من و همسرم کمرنگ شه و با وجود داشتن همسر عاشق یکى دیگه بشم ؟
نکنه اون عاشق یکى دیگه بشه! نکنه عشقم نسبت به کسایى که دوستشون داشتم برگرده. لطفا اونایى که تجربه اش رو دارند راهنمایى کنند.
خانم ها و آقایونى که به عشقشون رسیدند و ازدواج کردند و چندین سال از زندگیشون میگذره آیا با وجود همسرشون شده دوباره عاشق بشن ؟
یا اگه شکست عشقى خوردند کامل نسبت به معشوق سابقشون بى میل شدند براى همیشه یا نه بازم دلشون هواى معشوق سابقشونو میکنه ؟؟؟ خیلى گیچ شدم.
خواهشااااا راهنمایى کنید.
ممنون.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)