سلام به همگی

مشکل من اینه که همسرم زیاد اهل حرف زدن نیست درباره کارش و مسائل متفرقه زیاد حرف می زنه. در طول روز هم روزی صد بار قربون صدقه م میره و بهم میگه قربونت برم فدات بشم و ...

امّا تمام جمله هاش و قربون صدقه رفتن هاش برام تکراریه و گاهی حتی روی اعصابمه. چون همیشه احساس می‌کنم به این قربون صدقه رفتن‌ها عادت کرده و از روی عادت حرف می زنه.

مثلاً فکرش کاملاً توی کارشه بعد داره به من میگه قربونت برم. یا مثلاً به طرز خیلی ضایعی زوم کرده روی تلویزیون و سریال مورد علاقه ش... طوری که تمام فکرش توی تلویزیونه امّا داره منو ناز می کنه و میگه جیگر من کیه؟ عسل من کیه و... 

خب این قربون صدقه رفتن هاش برای... ش خوبه! یه بار نشد مثل بچه آدم باهام حرف بزنه. حتی توی رختخواب هم با همین جمله‌های تکراری باهام حرف می زنه. بعضی اوقات واقعاً غصم می گیره. بارها در موردش باهاش حرف زدم  و ازش خواستم باهام حرف بزنه امّا هر بار انگار با دیوار حرف زدم و هیچ تغییری اتفاق نیفتاد.

دیشب بهم نگاه کرد و لبخند زد در حالی که حواس من به جای دیگه بود. بهش گفتم به چی خندیدی گفت هیچی. منم پیله کردم که به چی خندیدی گفت خندم تمسخر آمیز نبود به خدا. گفتم می دونم تمسخر امیز نیست امّا به چی خندیدی؟ 

گفت خب آدم نگاه کردن به صورت کسی رو که دوستش داره براش شیرینه. شیرین بودنش باعث شد لبخند به لبم بشینه! خب این از اون حرف‌هایی بود که می تونست بهم بزنه امّا نمی‌زد. برای همین به این نتیجه رسیدم که از این به بعد ازش سوال بپرسم و ازش حرف بکشم! این جوری اون هم به مرور عادت می کنه که باهام حرف بزنه و خودش متوجه میشه که چه حرف‌هایی باید بزنه.

امّا الآن مشکلم اینجاست که نمی دونم چه سوالاتی ازش بپرسم..

میشه کمکم کنید؟ 

من بشخصه آدم کم حرفی هستم. هم کم حرف و هم خجالتی.  واقعاً نمی دونم چه سوالاتی باید ازش بپرسم که در جواب سوالاتم  احساساتش رو بهم بروز بده. لطفاً کمکم کنید. خودتون رو جای من بذارید و هر سؤالی به ذهن تون می رسه برام بنویسید. خیلی از شما ممنونم

آخه اون بنده خدا هم دوست داره بهم کمک کنه امّا بلد نیست. میگه من نمی دونم چه مواردی باید بهت بگم. خب این همه قربون صدقت میرم! میگه بلد نیستم! میگه حق با توءه! از نگاهم نمی تونی بفهمی که چقدر دوستت دارم؟ امّا خب نمی شه. من نیاز دارم که از زبونش بشنوم امّا هفته‌ها و ماه‌ها داره می گذره و هیچ حرفی ازش نمی شنوم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)