سلام

من با شوهرم هیچ مشکلی ندارم فقط مادر شوهرم خیلی بهم گیر میده . شده اقا بالا سر من . اول عقد بهم گفت مانتوت کوتاهه منم رفتم مانتو بلند گرفتم ، چند وقت بعد گفت چادر بپوش خوبه ، من برای خودت میگم . بازم من چادر پوشیدم چند روز پیش تو خونه بودم سرفان داشتم دامادشون اومد خونشون اونجا گفت برو چادر سرت کن منم یکم دیرتر سرم کردم .

وای نمیدونی چقد زود ناراحت میشه روز بعد بهم میگفت چرا بی احترامی کردی بهم ؟ گفتم چادر بپوش نپوشیدی .  هزار حرف دیگه ...

واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم به شوهرم گفتم اونم میگه حق با توست حتی شوهرمم به باباش گفت ولی مادر شوهرم خیلی هر کار منو بی احترامی میدونه .

خسته شدم ازدستش شوهرم میگه من از تو راضیم ولش کن مامانم هر چی میگه عروسیمونو بگیریم راحت میشی.

بنظر شما چیکار کنم با این مادر شوهر ؟ بهم میگه من همه چیزو بهت میگم ولی پسرمو پر نمیکنم دورغ میگه من خودم دیدم چن بار به شوهرم گفته ولی شوهرم باهاش حرف میزنه میگه اینجور نیست سیاست داره .

جلو شوهرم از من تعریف میکنه حتی شده بخاطر من باهاش دعوا کرده ولی وقتی با من هست میگه چرا اینجور بودی چرا اینکار کردی ؟


مرتبط:

با مادر شوهر حسود چه طور رفتار کنم؟

وقتی از حرف مادر شوهر ناراحت میشید چکار می کنید ؟

چطور رفتار کنم که مادر شوهرم تو زندگیم دخالت نکنه ؟

مادر شوهرم بین من و جاریم فرق میذاره

مادر شوهرهای شما به چی میگن احترام؟

چگونه با خانواده همسرم مخصوصا مادر شوهرم برخورد کنم

شما بگید من با این مادر شوهر چکار کنم ؟

چکار کنم که پدر و مادر شوهرم در زندگیم دخالت نکنن؟

مادر شوهرم توقعات بیجا از من داره

مادر شوهرم بر خلاف نظر ما بچه می خواد

زندگی با مادر شوهر در یک خانه باعث نمیشه حرمت ها از بین بره ؟

آموزش احترام گذاشتن به مادر شوهر

چطور محترمانه با مادر شوهر مخالفت کنیم ؟

چطور از سختی زندگی در خونه مادر شوهر نجات پیدا کنم ؟

مادر شوهر بنده به چشم هوو به من نگاه میکنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) روابط عروس و مادر شوهر (۴۴ مطلب مشابه)