سلام

میخواستم بپرسم اقایون و اقا پسرها تا چه حد جنس مخالفشون رو میشناسند؟ یا بهتر بگم اصلا تا حالا رفتن در این باره چند تا کتاب و مقاله و.... بخونند تا در ازدواجشون هم به مشکل برنخورند
چون تا اونجایی که من اطلاع دارم برخی از بگو مگو ها و توپ و تشر زدن به همدیگه و سایر اختلافاتی که در زندگی زوجین اتفاق میوفته ناشی از این عدم شناخت جنس مخالف و روحیاتش هست . اصلا شده با مطالعه برید خواستگاری؟؟

اول روحیات و نیازهای زنان رو بخونید و بعد با اگاهی پیش برید؟؟؟ یه سوال دیگه ای که داشتم این بود که:

از کی و از چه سنی در مورد مسائل زنانه (عادت ماهیانه و مشکلات و روحیات زنان در این زمان و پرده بکارت و.... ) اطلاع پیدا کردید؟؟

این کنجکاوی رو با کی در میون میذاشتید و یا میذارید؟؟ و از کجا اطلاعات بدست میارید از دوستان و یا کتاب و سایت و ....؟؟؟

اصلا برای اقا پسرها از چه سنی این کنجکاوی شروع میشه و میخوان راجع به جنس مخالف و بدنشون سوال بپرسن و جست و جو کنند؟

.................................................................................................

یه خاطره از دوران دبیرستان:

یادمه وقتیکه قضیه محتلم شدن پسرا رو شنیده بودم خییییییییییلی کنجکاو بودم که بدونم اصلا واژه احتلام به چه معناست خخخخخ

به همین دلیل به همکلاسیام گفتم اونام که هیچی تعطیل !!!!خخخخخخ

و برای اینکه به اطلاعات گوهربارم اضافه بشه!!!!

سرزنگ ادبیات رفتم و از معلم مون پرسیدم

اون بنده خدا پیچوند و یه معنی پیدا کرد و گفت !!!خخخخخخخ
.......................................................................................................
ممنون میشم به سوالاتی که پرسیدم پاسخ بدید و تجربیات خودتونو بنویسید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)