سلام
تو همین سایت بار ها و بار ها زمانی که کسی داره از خودش تعریف می کنه یا از خواستگارش میگه از یک دانشگاه دولتی خوب ! یا خیلی دانشگاه آزادی ها رو مسخره می کنند ...

 ۳۷ درصد آموزش عالی کشور در اختیار این دانشگاه است. در حال حاضر بیش از ۴۰۰ واحد در سراسر کشور فعالیت دارند و همچنین تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر هستند.  ۵۰ درصد فارع التحصیلان دانشگاهها نیز معادل پنج میلیون نفر مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی است.

 تا کنون ۱۳۰ هزار دانشجو در بخشهای مختلف پزشکی از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شده اند. حدود ۳۴٬۰۰۰ عضو هیئت علمی و ۳۱٬۰۰۰ نفر پرسنل در آن مشغول کار هستند. این دانشگاه بر پایه رنکینگ بین‌المللی URAP با رتبه ۲۲۶در دنیا و رتبه ۲ در ایران بعد از دانشگاه تهران، از معتبرترین دانشگاه‌ها در ایران محسوب می‌شه ( این نظام رتبه‌بندی بر اساس میزان تولیدات علمی کار می‌کند و دانشگاه آزاد به صورت یک مجموعه واحد (نه یکایک واحدها به صورت جداگانه) در آن شرکت کرده اند ) , این دانشگاه از نظر تعداد دانشجو بزرگترین دانشگاه حضوری دنیا محسوب می شه ...
حال 3 تا سوال دارم

1- ایا واقعا دخترا و پسرا براشون مهمه که خواستگارشون یا کسی که ازش خواستگاری می کنند چه دانشگاهی خونده ( یعنی مهمتر از رشته و مقطع تحصیلی و کسی رو صرفا به خاطر این که دانشگاه آزاد خونده در سطح خودشون ندونند و رد کنند ) , چرا ؟!

2- اگر دانشگاه آزاد نبود بهتر بود ؟!

3- آیا دانشجویان دانشگاه آزاد بی سواد تر و بی عرضه تر از بقیه دانشجویانند ؟!

هر نظری در رابطه با دانشگاه آزاد دارید بگذارید

(در ضمن هزینه مقطع کل دوره ی های پزشکی و دندان پزشکی حدودا 70 میلیون , دکترای تخصصی رشته های مهندسی 70 و رشته های دیگه 50-60 , فوق لیسانس حدودا 10-15 و لیسانس حدود 10 در میاد)

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)