سلام
خواهش می کنم فقط خانمها یا آقایونی که تجربه دارن جواب بدن . مردی هستم متاهل یک فرزند دارم. همسرم خیلی خانم خوبیه پاک و بی شیله پیله است ولی دو تا ایراد عمده داره که باعث شده تو زندگیم احساس تنهایی می کنم :

اول اینکه وسواسیه و به هر کار و هر حرکتی ایراد می گیره تا حدی که تو خونه با احتیاط راه میرم. از بس باهاش بحث کردم خسته شدم حتی یک ذره هم کوتاه نمیاد و این مشکل رو تو رابطه جنسی هم داریم و من زیاد آزاد نیستم .

دوم اینکه می تونم بگم بیشتر به یک کودک شبیه است تا به یک زن و بیشتر تو مهمانی و مراسم ها هم صحبت بچه هاس تا بزرگترها و این اخلاق باعث شده من همیشه تنهام .

بگید چکار کنم؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)