با سلام

دختری هستم  27 ساله. یه خواستگار خیلی خوب دارم. واقعا بهش علاقمند شدم اما مشکلی که داره مادرشون بیمارن ، مشکلات جسمی زیادی مثل قند و قلب و تازه هم عمل کردن ... و عملا نمیتونه هیچ کاری بکنه .

دخترش که الان عقد بسته س همه کارای خونه رو انجام میده ولی قراره عید ازدواج کنه . بقیه برادرهاهم ازدواج کردن و وضع مالیشون عالیه ولی خانوماشون یعنی عروس های خانواده مثل مهمون هفته ای یک بار میان و سر میزنن وکاری نمیکنن .

خواستگارم گفته میخواد پولاشو برای گسترش کارش خرج کنه و میخواد طبقه بالای پدرش که خالیه زندگی کنه تا چند سال خونه نمیگیره. من الان نگرانم که اگه برم پیششون مراقبت از مادرشون و انجام کارهای خونشون بیافته گردن من.

خوب وقتی طبقه بالاشون باشم همه انتظار دارن من یه پیرمرد و پیرزن رو تنها نذارم البته پدرشون سالمن و مشکل مالی هم ندارن اما فکر نکنم پرستار بگیرن.

واقعا مراقبت از سالمند برام سخته. اما نمیخوام ایشونو ازدست بدم. به نظرتون قیدشو بزنم ؟ چطوری بهش بگم نمیخوام از مادرت مراقبت کنم که بهشون برنخوره؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)