سلام

متاهلا خواهشا با تجربیاتتون راهنماییم کنید.

چهار ساله ازدواج کردم به شدت عاشق همسرم هستم یه پسر شش ماهه دارم. پسرم هر شب ساعت هشت و نه خوابه و ما تا یازده دوازده بیداریم .

موقع خواب خیلی عادت دارم که همسرم منو در آغوش بگیره. تا حالا یه شب نشده که چنین اتفاقی نیافته .

اخه قبلنا اگه دعوامونم میشد, حتی اگه اون مقصر بود اما همش به این فکر می کردم " نکنه صبح که رفت سر کار خدایی نکرده اتفاقی براش بیفته و دیگه نتونم ببینمش" .

خلاصه با این افکار شاید احمقانه و ... میرفتم بغلش میخوابیدم. اگه هم خیلی از دسش ناراحت بودم تا نصفه های شب بیدار میموندم تا خوابش سنگین شه بعد میرفتم کنارش میخابیدم. تا این حد بهش عادت کردم . 

برای پسرم دلم میسوزه . دوست دارم اونو شبا بغل کنم اما واقعا حس میکنم یه چیزی از وجودم کم دارم و نمیتونم ( البته وقت خواب کردنش میگیرمش تو بغلم تا بخوابه) . اما بیشتر دلم میخواد بغلش کنم .

با اینکه تو خانواده ی پر محبتی بزرگ شدم. اما خیلی به شوهرم وابسته ام. بنطرتون این وابستگیه خوبه یا بد؟ معنیه این وابستگی چیه؟ دلیلش چیه بنظرتون؟

چکار کنم؟

آیا شمام اینطوری هستید؟


مرتبط :

تفاوت وابستگی و دل بستگی با عاشق شدن و دوست داشتن

تو سن کم اشتباه کردیم و اسم وابستگی رو گذاشتیم عشق

نوشته ای آزاد در مورد دلبستگی و وابستگی

عاشق شدن چه نشانه هایی داره ؟

عاشق شدن خودآگاه هست یا ناخودآگاه ؟

دلم برای دوست داشتن و دوست داشته شدن تنگ میشه !

دختران، پسران ، دوست داشتن تون چه نشانه هایی داره؟

دوست داشتن چه شکلیه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)