سلام
پسری هستم که با دختری یک سال و 8 ماهی میشه دوست هستم و سر قضیه ای رابطمون رو خراب کرد . دختره میگفت دوستم داری یا نه ، گفتم این چه سوالی من دوست دارم دیونه ، گفت اگه دوستم داری باید برام پول بفرستی تا گوشی بخرم . گفتم نامزد کردیم برات میخرم . اصلا هر چی بخوای میخرم برات . گفت نه الان میخوام .

گفتم نامزد کردیم . گفت پس دوستم نداری رابطمون تموم بشه بهتره .گفتم جدی میگی ؟ گفت آره شوخی ندارم . منم گفتم باش بای .

چند روزی گذشت که اس داد اگه دوستم داشتی اس میدادی و زنگ میزدی ولی اس ندادی و الان رابطمون خراب شده به نظر شما ؟

من چکار کنم ؟ چرا اینجوری شده ؟ دختره آخه اینجوری نبوده . حتی بهم گفته بود من تو رو واسه خودت میخوام و تا وقتی که عقدم نکردی چیزی ازت نمیخوام . نمیدونم چرا اینجوری شده ؟

 به نظر شما زنگ بزنم بهش و رابطمون اون خراب کرده آخه و خودشم باید اس یا زنگ بزن چه کار کنم ؟
لطفا راهنماییم کنید


پاسخ :

سلام
بلاتکلیف گذاشتن دختر مردم به دور از مردانگی هستش . اگه می تونید خواستگاری برید سریع این کار رو انجام بدید اگه نمی تونید این رابطه رو قطع کنید . این دوستی ها از اساس اشتباست . از یه طرف اون به دنبال اینه که ادعای شما رو راستی آزمایی کنه و از یه طرف شما گله دارید که چرا می خواد میزان دوست داشتن خودش رو از جانب من با پول بسنجه ؟

اون می خواد که برای اثبات ادعایی که کردید براش هزینه کنید . شما هم انتظار دارید که بهتون وفادار بمونه و به خاطر یه گوشی رابطه تون رو به هم نزنه . انتظاری که اون داره و توقعی که شما ازش دارید در صورتی که عقد بودید کاملا منطقی بود ولی الان هر دو خواسته نه تنها منطقی نیست بلکه زیاده خواهیه .

اون مگه چه نسبتی با شما داره که انتظار داره براش خرج کنید ؟! این زیاده خواهی اونه .  شما بهش گفتید که دوستش دارید ولی راهی برای اثبات این ادعا ندارید . اون طرف قضیه انتظار وفادار موندن اون خانم از جانب شما زیاده خواهی محسوب میشه . شما انتظار دارید با تکیه بر چند ادعا بهتون وفادار بمونه ؟ بر چه اساسی باید بهتون اعتماد کنه ؟ از کجا باید مطمئن بشه که حتما باهاش ازدواج می کنید ؟

می بینید که هیچی سر جاش نیست . پازل ها کنار هم قرار نمیگیرن ، چون شکل گیری این رابطه از ریشه اشتباست .

اگه خواهان ادامه این رابطه هستید چند فاکتور اطمینان بخش به رابطه تون اضافه کنید . بهترین کاری که می تونید بکنید اینه که خانواده ها رو در جریان بذارید . به عبارت دیگه رسما ازش خواستگاری کنید . اون وقت اگه براش خرج کردید کسی خرده ای به شما نمیگیره . شایدم بحث خرید گوشی از جانب اون منتفی بشه چون یه حرکت اطمینان بخش تر از جانب شما دیده .

اگه نمی تونید خواستگاری کنید این رابطه رو قطع کنید . چون الان نباید دغدغه ی شما وفادار نگه داشتن اون باشه . شما باید به فکر اشتغال و فراهم کردن مقدمات تشکیل خانواده باشید .

موفق باشید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه)