سلام
من دختری هستم حدودا ۲۵ ساله و مجرد که فکر میکنم دچار نوعی مازوخیست خفیف یا حتی در حد فانتزی می‌باشم، از همان دوران کودکی که حتی اسم یا معنی این کلمه رو نمیدونستم این حس رو تو خودم میدیدم، مثلا از جذبه مردان در سریال خوشم می‌آمد و احساس لذت میکردم.

بعدها در فضای مجازی به این سمت کشیده شدم یعنی مطالبی تحت عنوان خاطرات یا داستان رو میخواندم که منجر به تحریک جنسی میشد، در آن زمان هم اصلا متوجه بیماری یا گناه بودن این کار نبودم، خیلی توبه کردم و سعی کردم که این کار رو کنار بذارم ولی نشد هر چند وقت یک بار به این سمت کشیده میشوم.

واضح تر عرض کنم که من از خواندن داستان هایی که مربوط به تنبیه اسپنک می‌باشد لذت میبرم، البته فقط اسپنک و فقط با دست و نه هیچ نوع تنبیه یا شکنجه دیگری، و فقط حس میکنم که دوست دارم قبل از رابطه جنسی اسپنک شوم. و کمی هم دوست دارم که همسرم در رابطه مقتدر باشد بدون هیچ برخورد فیزیکی یا لفظی و البته رمانتیک باشد.

البته جا داره که عرض کنم حتی تخیل هم نمیکنم، و در واقعیت از اینکه کسی رفتار زورگویانه‌ای باهام داشته باشه متنفرم و هیچ وقت به هیچ کس این اجازه رو نمیدم.

دوستان گرامی این مشکلی هست که من دچارش شدم، و حس گناه بسیار اذیتم میکنه، نمیتونم به روانشناس مراجعه کنم ولی دلم میخواد که مشکلم حل بشه، خواهشا راهنماییم کنید و اگر دوستی دچار این مشکل بوده و توانسته آن را رفع کند بسیار خوشحال میشم که حرفاش رو بشنوم.

خواهش میکنم کمکم کنید.

تشکر


مرتبط:

احتمالا برادرم مازوخیسم داره

میشه با یه مرد مازوخیسمی زندگی کرد؟

آیا حقیقت داره که مصرف فلوکستین، مازوخیسم جنسی رو درمان میکنه؟

شوهر آیندم نمیگه تو مازوخیسم داری؟!

آیا شوهر من یه مازوخیسمه؟

روش تشخیص سادیسم و مازوخیسم قبل از ازدواج



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)