سلام دوستان

من کنکوریم و رشته م هم انسانیه . چند وقت پیش یکی از دبیرامون ازمون خواست واسه دانشگاه امام صادق ثبت نام کنیم .

منم کلی راجب این دانشگاه تحقیق کردم و میدونم یه جور حوزه - دانشگاه هست . اما ازتون میخوام اگه کسی در بین شما این دانشگاه قبول شده و داره توش درس میخونه یا اگه از اطرافیانتون کسی تو این دانشگاهه یه سری اطلاعات راجب این دانشگاه بهم بدن .

کلا میخوام بدونم ارزش داره برم این داشگاه یا نه ؟ شنیدم شرط معدل از 18 به بالاس آیا درسته؟ پس من با معدل کتبی 17/52 شانس قبولی ندارم؟ برای رشته من رتبه کنکور تو سهمیه باید حدودا چقدر باشه؟ جو دانشگاهش چجوریه؟

بعضیا میگن درس هاش زیاده و باعث میشه دانشجو به کارای دیگش نرسه . این درسته یا اغراقه؟ خواهش میکنم کمکم کنید.


مرتبط:

سوال در مورد حقوق دانشجویان امام صادق و امام باقر علیهم السلام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)