سلام

من یه دخترم که تقریبا 30 سالمه ، توی یه شرکت خصوصی کار میکنم که ارباب رجوع زیاد داریم و 4 همکاردارم که همشون سن بالا و آقا  هستند 45/50 ساله ، به همین خاطر با هیچ کدوم صمیمی و راحت نیستم و در حد یه همکار باهاشون رفتار کردم

البته سعی کردم در عین  متانت و وقار باهاشون مهربون و خوش اخلاق باشم و خشک هم نباشم و به عنوان بزرگتر احترام همشون رو دارم .

یک آقا که هر از گاهی به شرکت ما میاد و با همکارام صحبت میکنه و باهاشون دوسته ( با من هم در حد یه سلام کردن ) . چند روز پیش اومده بود دیدن همکارا ،  و بعد از چند دقیقه حرف زدن گفت برای پسرم که 29 سال داره دنبال یه دختر خوب میگردم ، من خیلی دلم  میخواست همکارام منو بهش معرفی کنند چون این آقا اخلاق خوبی داره و خانمش رو هم دو سال پیش یکبار دیدم و به نظر خانواده خیلی خوب و مذهبی هستند و با اینکه  پولدارند ولی اهل تجملات نیستن ، ولی همکارای من هر کدوم فامیلای خودشون رو معرفی کردند.

من اصلا نمیتونم و روم نمیشه بهشون بگم که  اگه مورد خوبی باشه حاضر به ازدواج هستم ، دختری هم هستم که به خاطر شوهر کردن نمیتونم به آب و تاب بزنم و کارای دیگه بکنم ، سرم تو لاک خودمه  و اهل هیچ نوع دوستی هم نبوده و نیستم .

تعریف از خود نباشه  هیکل و قد و قواره خوبی دارم و دارای روابط عمومی خوب و قیافه متوسط رو به بالا و با حجاب کامل هستم .

حالا موندم چکار کنم ، دلم میگه بسپار بخدا اگه قسمت باشه خودش به دل اون همکارا میندازه . از طرفی میگم اگه این آقا بخواد خودش منو دیده میتونه به پسرش پیشنهاد بده ولی بعد میگم  اون اقا که نمیدونه من مجردم . یه مشکل دیگه هم هست که سن من یک سال بیشتر از پسره هست .

شما دوستان به جای من بودید چه میکردید ؟ میسپردید به خدا و بیخیال میشدید ؟ به همکارا میگفتید که شمارو به عنوان یه گزینه معرفی کنند ؟ چطوری و از چه راهی ؟ یا کلا بیخیال قضیه میشدید ؟

ممنون میشم راهنمایی کنید چون من دیگه فرصت زیادی برای داشتن ازدواج خوب ندارم چون سنم داره میره بالا .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه)