سلام

من دخترم ، چیزی که هست احساس میکنم دیگه خسته شدم چون واقعا یه جاهایی من هدفم از حرفم یه چیزه ولی طرف مقابلم یه چیزه دیگه برداشت میکنه و میخواد توضیح بدی که خانم/آقا بنده منظورم اینه. خیلی مواجه شدم که سوء تفاهم پیش اومده با رفتارم با حرفام قدرت بیان خوبی دارم ولی وقتی تو یه جمع مثلا جمع کلاس میخوام حرف بزنم یه کم استرس دارم.

مثال میزنم ؛

یه بار دختر عمم داشت ظرفامونو میشت بعد اومد قابلمه رو بذاره تو کابیت شیر آب با فشار همینجور باز بود گفتم بابا شیر ابو ببند خونه خودتونم همینطور میکنین؟ این قضیه ماله وقتیه اول دبیرستان بودم دخترم عمم ناراحت شد که تو میخوای فخر فروشی کنی و ... بخدا قسم من اصلا چنین منظوری نداشتم من رفتیم خونه ی خودشونم گفتم آجی آبو ببند حیفه باز باشه خو واقعا بدم میاد یکی اینطوری میکنه کلا رو اعصابمه آب الکی باز باشه یا لامپ اضافی روشن باشه و ...

یا مثلا قراره چن وقت دیگه مامانم با همکاراش بره یه مسافرت 2  روزه میگه خواهرت این مدته هر چی بهش میگم چیزی نمیگه ولی انجامشم نمیده گفتم عیب نداره مامان تا بری مسافرت برگشتی میبینی ادم شده . گفت کافر دلت میاد تو رو به خدا نه من رفتم مسافرت چیزی بهش بگیا!!!!!!!!!!!!!!!!
کلا خسته شدم از بس من منظورم یه چیزه دیگران منظورشون یه چیزه دیگه و میخواد هی فک تکون بدی تا بفهمونی منظور یه چیزه دیگه اس

کلا این اتفاقای این چنینی کاریم میکنه که دوست دارم خودمو بکشم خیلی هم زود رنج و حساسم و طوریم با حرف یه غریبه که مثلا تو همین سایت بر فرض مثال چیزی بهم بگه تو خونه همش ناراحتم طوریکه میگم من فعلا اعصابم داغونه بهم گیر ندین و آخرشم حرصمو روی یکی از اعضای خانواده ام خالی میکنم

واقعا مشکل از طرز بیان منه یا دیگران؟

کلا یه مدته خیلی خیلی هم از سایت خانواده برتر بخاطر بعضی کاربرا حرفاشون رنجیده شدم و حاضرم قسم بخورم دلم شکسته با حرفاشون. چطور بیخیال بشم؟ چطور اینقدر به خودم فشار نیارم؟ گاهی طوریم میشه که دیگه حالم از خودم و حرف زدنم و صدام و...

کلا همه چیم بهم میخوره و دوست دارم بمیرم و فکر خودکشی هم همیشه تو نظرمه ولی هیچوقت اقدامی نکردم. یه وقتایی میگم از این به بعد سکوت کنم نه با دنیای مجازی نه با دنیای واقعی هیچ حرفی نزنم که نخواد بعدش خودم دلشکسته بشم و بخواد ناامید از اینکه منظورمو نرسونده ام یه عذرخواهی کنم و توضیح بدم تا سوءتفاهم طرف برطرف بشه.

پیشاپیش ممنونم از راهنمایی هاتون

"نمیدونم چی بگم"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)