سلام

خیلی منو ببخشید که چنین حرفایی میزنم ولی دارم از عذاب وجدان میمیرم دختری هستم  ۱۸ ساله از اول دبیرستان بدون هیچ آگاهی اقدام به گناه استمناء کردم چون هیچی در این رابطه نمیدونستم .

متقابلا اطلاعی در مورد غسل جنابتش نداشتم و با همون حال نماز میخوندمو روزه میگرفتم و حتی در حین روزه هم این عمل زشت رو انجام میدادم و حتی وقتی امام حسین منا به کربلا طلبید من با همون حال نجاست در اون حرم شریف وارد میشدم... ( لعنت به من ) بعد که فهمیدم این چه کاریه و عذابو ضررهاش چیه دیگه نمیدونستم چیکار کنم به هر راهی بود با توسل و ...بالاخره ترکش کردم و فهمیدم که چه خطایی کردم از اون به بعد از خودم متنفر شدم و نمیدونم چه شکلی سرما جلوی امام حسین و اهل بیت توی اون دنیا بالا بگیرم .

خیلی توبه کردم خیلی التماس کردم تا بلکه خدا و اهل بیت منا ببخشند حالا بماند از یه لحاظ خیلی خوشحالم که ترک کردم ولی سوالاتی از محضر شما داشتم آیا ضرر های این گناه کبیره از بین میره ( مثلا زایل شدن عقل، فراموشی، ضعیفی بدن و ... ) و چه مدت طول میکشه؟ آیا خدا و اهل بیت منا خواهند بخشید؟؟؟

چیکار کنم که دوباره تو دل خدا جا بشم؟ اگه به دکتر زنان مراجعه کنم ایشون به این عمل من پی خواهند برد؟ منا از این که صریحا به یکی از هزاران گناهم اعتراف کردم ببخشید ازتون خواهش میکنم جواب بدید...

متشکرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) احکام دینی پسران و دختران (۵۷ مطلب مشابه) ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)