باسلام
مدت 7 سال است که به بیماری خودارضایی دچار شده ام. در تمام این مدت، بعد از هر بار انجام آن بسیار ناراحت و پشیمان می شدم. دلیل اول آن را دیدن صحنه های نا مناسب می دانم و البته قصد آن را ندارم که کار خود را توجیه کنم. در این مدت این کار را با فواصل زمانی غیر یکسان انجام می دادم و البته با تمام وجود با آن می جنگیدم تا آن را به تاخیر بیندازم. البته نمازم را ترک نکرده و تمام روزه هایم را انجام داده و به آن ها ایمان دارم.
در حال حاضر نزدیک به 40 روز است که از این کار اجتناب کرده و خود را حفظ کرده ام. دلیل آن را هم بعد از نماز، قراردادی می دانم که با خدا بستم چون دیگر تحمل این رفتارها از خودم را غیر قابل قبول می دانستم. با خداوند عهد کردم که این گناه را ترک کنم و در عوض او به من کمک کند و سرم آن قدر شلوغ شود که وقتی برای این گناه نداشته باشم. البته از آنجایی که وعده های خدا حق است، دعایم را مستجاب شده می دانم و نشانه ی آن را عدد مقدس 40 روز می بینم که از این گناه دوری کرده ام.
اما صحنه هایی که در این مدت دیده ام دایم به سراغم می آیند و حذف آن ها از ذهنم کار بسیار دشواری شده. البته بسیار پیشرفت کرده ام. 

خواستم مرا راهنمایی کنید که چطور می توانم این صحنه ها را از ذهنم پاک کنم.


مرتبط :

چطور عشق قبلی، افکار ناخواسته و ... را در ذهن مان کم رنگ بکنیم ؟

با خاطره های عشق قبلی چه کار باید کرد ؟

روز اول فروردین یاد عشق قدیمی افتادم

فکر میکردم عشق اول رو فراموش کردم ولی ...

عشقم ازدواج کرد، چه جوری فراموشش کنم ؟

میخوام فراموشش کنم اما ...

برای فراموش کردن یک شخص آیا راه حلی دارید؟

چطوری کسی رو که دوسش دارم فراموش کنم ؟

ذکر یا دعا برای فراموش کردن کسی سراغ دارید ؟

من نمیتونم عشق اولم رو فراموش کنم

مگه عاشق میتونه معشوق رو فراموش کنه ؟

راه فراموش کردن یا متنفر شدن از یه نفر چیه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)