سلام خدمت همه عزیزان

بی مقدمه میرم سر اصل مطلب تا متن طولانی نشه

از شما یه مشورت و راهنمایی و مهمتر از همه کمک میخوام

تو نت میبینم بعضی خارجیا مثل جاستین و هری استایلز با این که سن کمی دارن اما چقدر مشهور و پولدار هستن 22 سالشونه یا 21 ، اکثرا این موفقیت ها رو زیر 25 سالشون به دست اوردن .

اما ما با این که 22 سالمونه هیچی نداریم نه پس اندازی نه شهرتی نه امیدی، بی سوادم هستیم حتی اون مدرکی ک بعضی دانشجو ها میگن بدرد نمیخوره رو هم نداریم دیپلم هم ندارم...

شما بگین چیکار کنم ایا امیدی هست برم دانشگاه؟یا یه کار خوبی پیدا کنم تا بتونم واسه خونواده و جامعه مفید باشم؟

چیکار کنم؟خودمم موندم چیکار کنم....!

نه کار درست حسابی بلدم... نه پس اندازی دارم که بگم من پولدارم... نه دیپلمی دارم... هیچی ندارم . به نظر خودم شاید ایمانمم تو این سال ها سست و ضعیف شده...!

منم حدود 22 سالمه و تهران زندگی میکنم به نظر شما چیکار کنم تا بتونم ادم موفقی باشم من خیلی از زندگی و دنیا عقبم .  به معنای واقعی کلمه هیچی ندارم . اصلا نمیدونم از کجا شروع کنم... . نمیدونم . کمکم کنید

(فرهاد)


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)