سلام
من جوانی 30 ساله هستم. نزدیک به سه ماه هستش که با خانمی اشنا شدم- طریقه اشنایی سایت همسریابی هستش

اولین سوال پیگیر بشم ؟ دنبالش باشم؟

دومین سوال

در مدت اشنایی با این خانم که ملاکهای زندگی من رو دارا هستش به یک مسئله برخوردیم و راه حلی انچنانی نداریم

لطفا پیشنها درست و قانع کننده خوب و بد رو بهم بدید

من مشکلات کاری دارم که با اون مسائل مشکلی نداره

از نظر مالی یه جوان امروزی با حقوق کارمندی هستم . البته با توانی بالا در انجام کار ازاد . کل حقوق بنده تا دو سال اینده در پرداخت اقساط هستش و پول هم سر جاشه. با  این وجود برای کار ازاد که مسئولیتم بیشر از زمان مجردی هستش حقوقم رو جبران میکنه  البته باید دنبالش باشم چرا که دختر از خونه پدر مشکلی نداره میتونه بمونه

من هستم که نیازمند به تشکیل خانواده هستم به طبع اون نیز خواستار زندگی هستش . مسئله اصلی این هست خانواده پدر من در شهری زندگی می کنند که خانواده دختر هستش
، به دلیل فشار مالی این طرح رو عنوان کردم واسه چند سال حداقل 2 تا 3 سال که اقساط من 0 بشوند . در شهری که من شاغل  در آنجا هستم  زندگی کنیم.

دختر خانم به دلیل انکه سرپرست مادرشون هستن راضی به زندگی در شهر کوچکتر که امکانات کمتری دارند هستند .

به ایشون گفتم مادرشون میتونند با ما زندگی کنند. مادرشون قبول نمیکنند یعنی اینکه  میخواند نزدیک مادر باقی بمونند. درسته پدر خانواده به رحمت خدا رفتن و هر فرزندی هم از خانواده دنبال زندگی خودش رفته .

من بهش حق میدم ما به نتیجه های مثبتی رسیدیم و هنوز تصمیم نگرفتیم. که این مسئله  چند دفعه مورد گفت و گوی ما دو تا بوده نتیجه نداشته .

من و دختر خانم همو قبول داریم . چای شکرش باقیه که این مسئله اصلی نیست . اما نمیدونم چیکار کنم با تحقیقات انجام شده فرد مناسب زندگی هستند .  فعلا بحث مشاور ازدواج رو مطرح کردیم شاید نتیجه داشته باشه اما از شما دوستان و صاحب نظران میخوام کمک کنید و پیشنهاد درست رو به من که با ایشون هم قطعا مطرح میکنم . بدید با تشکر

البته بنده میتونستم هیچی نگم . فردا که آب از اسیاب افتاد متوجه بشن. از انجا که اهل دروغ نبودم رک و راست زندگیمو شرح دادم / مال و ثروت میاد و میره میدونم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)