سلام

من دختری هستم که یه مدته حس میکنم کلا از ادما حالم بهم میخوره از رابطه جنسی و ...  . حس میکنم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زشته و اصلا نمیتونم درک کنم کسی پیشم بخوابه.

حس میکنم شدیدا خجالت میکشم از عروسیم از باردار شدنم چون شدیدا شرمزده میشم بخصوص تو روی بابام یا بزرگترای جنس مخالفم. از طرفی یه وقتایی انگار بدم میاد کسی بهم بچسبه و فیس تو فیس کنار هم بخوابیم از طرفی حس میکنم اگه طرف مقابلم خیلی درخواست رابطه داشته باشه منو وسیله دیده و حسه بدی دارم و دیدم نسبت به ازدواج طوریه که میگم پسر فقط و فقط برای رابطه داشتن ازدواج میکنه و این دختره که بدبخت میکنه خودشو و هیچ خیری براش تو ازدواج نیست.

حس میکنم اگه پسری میره منت کشی خانومش یا نازشو میخره فقط و فقط برای میل خودشه ک باهاش راه بیاد و حس میکنم بعد از رابطه کامل دیگه دختر ( زن جدید منظورمه )پیشه پسر ارج و قرب نداره.

من میدونم دیدم بده کمکم کنین این افکار پاک بشن تو ذهنم چون خودم بیشتر از بقیه اذیت میشم و آسیب دیدم و میبینم از این فکرام. دسته خودم نیست حس میکنم پسری عاشق بشه واسه رابطه جنسیه و عشق پاک و... همش چرته.

از طرفی متنفرم از پسرایی که حرفایی مثه این میزنن = مرد خطر میخواهد عشق/ تو ماله منی و نمیذارم ماله کسه دیگه ای بشی خو آدم وقتی یکیو نخواد تازه ازش متنفر هم باشه این حرفارو که بزنه پاک کاری میکنه طرف خودشو بکشه از دست چنین نفهم هایی.

من کسیو میخوام اول خودمو بخواد میل و رابطه براش آخرین موارد باشن و شرایطمو درک کنه و فقط از جنبه جنسی به من نگاه نکنه شما پسرا بگین چنین پسری هست؟ حتما باید یه شوخی یا حرفه جنسی به دختر زده بشه؟! من دوست دارم من و همسرم اول رفیق و همسفر و همراه و دوست هم  باشیم تا همخواب.

بد میگم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)