سلام من یه چادری هستم

خیلی دیدم میگن ما دنبال دختر پاکیم و از کجا گیر بیاریم و ... بعد جالب اینجاس حدوده حداکثر 20٪ چادری ها ناجور هستن اونم حداکثر و دختری که چادریه لزوما بد اخلاق و اخم و و.... نیست و فقط مجبوره تو محیط بیرون اینطور باشه چون جامعه بیرون طوری شده چپ بری راست بری بعضیا توهم میزنن و حتی بعضیا براشون فرقی نداره طرف چادریه یا غیر چادری ( قابل توجه اون پسرایی که میگن تا چادری میبینیم فرار میکنیم! انگار چادری ها چجورن ) خود من سنگینم اما اخمو نیستم یبار دره حیاط کلاس کنکوری که میرفتم باز بود خدارو شاهد میگیریم یه پسری داشت اشاره میکرد منم ترسیدم دویدم دره حیاطو بستم!

حس میکنم دخترای بی چادر مخاطب زیادن دارن من منظورم برای ازدواجه. واقعا شماهایی که ادعا میکنین دختره پاک میخواین چرا فکر میکنین دختر چادری که اخمو هست تو خونه هم اخمو هست؟! من اصلا نمیخوام دخترای غیر چادری رو زیر سؤال ببرم ولی چون میبینم پسرا تقاضای دختر پاک دارن و اونوقت نمیبینم کسی بره چادری بگیره تازه هزار جور انگ و ننگ هم بهشون میزنین و متهمشونم میکنین دخترای چادری از ناز و عشوه بویی نبردن !

دخترای چادری همش تظاهره زیره چادر چه ها میکنن! اخمو هستن! بد اخلاقن و ... چرا؟! واقعا لازمه ما هم زیبایی هامو نو به نمایش بذاریم تا بفهمین از زن بودن و زنانه بودن چیزی سرمون میشه؟! بعد اگه اینطورم شد میاین اعتراض میکنین که چرا رعایت نمیکنین.

واقعا چیزی که میبینم اینه نه تنها پسرها بلکه حتی خوده دخترها هم هیچ ارزشی برای چادر و چادری ها قائل نمیشن. کلاس زیتی که میرم استادمون گفته چادر الزامیه! دخترای کلاسمون یجوری ناز و عشوه میکنین دکتر اگه بخواین این کارو عملی کنین ما دیگه کلاس زیست نمیایم؟! یه چادر اینقد محدودتون میکنه؟ دلم پره حتی یکی از همکلاسی هام در آورد گفت من حاضرم درسو ببوسم بذارم کنار ولی چادر نمیزنم! چرا اینقد بزرگش میکنین؟ انصافتون کجا رفته؟

وجود پررنگ خدا تو زندگیتونو حس نمیکنین؟ از اون بالا سری خجالت نمیکشین؟ حاضرم قسم بخورم حتی اگه دختری چادر رو از روی تظاهر بزنه خدا بخاطر کاره خیرش هر چندم که به تظاهر بوده دستشو میگیره. خود من اولاش فقط بخاطر علاقه بابام چادر زدم برام گرفتنش هم سخت ولی الآن نفسم به چادرم بستس اگه نپوشمش انگار لختم و بی چادرم اصلا جایی نمیرم.

دلم پره از بعضی پسرا / دخترا با حرفها و حرکاتشون با قضاوتهای نا به جاشون

ارکیده/1376 یه دختر آبانی سابق


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه)