سلام

من دختریم که معتاد اینترنت شدم  کاش  نمیومدم به اینترنت. نشده یه روز پشت اینترنت نباشم تو وبلاگا تو چت تو رمانسراها ... ،  به زندگیم نمیرسم انگار زندگی واقعیم با این محیط مجازی جاشونو عوض کردن الانم که موقع امتحاناست یه ذره درس خوندم گفتم بیام واسه استراحت نیم ساعت میشینم میرم .

شد 4 ساعت و نیم! بخدا خیلی ضربه دارم میخورم نه  واسه خانوادم وقت میذارم نه واسه خودم  نه واسه ایندم .

من  درسام خوب بود چقدر واسه کنکورم برنامه داشتم درست سال کنکور با چت و اینا اشنا شدم  وبلاگ ها و رمانها ...


همه فکر میکردن دارم خودمو واسه کنکور اماده میکنم همه میگفتن تهرانو قبوله!!! اما اخرشم یه دانشگاه زپرتی قبول شدم!
 الان دانشگاه هم که میرم حوصله کلاسارو ندارم .خیلی پیش اومده  کارای درسیمو انجام دادم  که به استاد تحویل بدم پای اینترنت بودم کلاسمو پیچوندم نرفتم نرمم نگرفتم!

احساس میکنم ایندم داره نابود میشه دلم به درس نیست  همه چی واسم بی معنی شده .
قبلا چند بار بهم گفتن خودتو سرگرم کن کمتر بیای تو اینترنت ولی اینکارم کردم تا چند هفته ،
 جواب داد ولی بیخیالش شدم! نه دوست صمیمی دارم نه  با خانوادم حرف میزنم  نه با خدا ،
نماز هم کم میخونم

شدم یه مرده متحرک که زندگی و اینده ش واسش مهم نیست . ببخشید زیاد حرف زدم  لطفا راهنماییم کنید

مرتبط:

چی میشه که یه پسر یه دفعه فضای مجازی رو کنار میذاره؟

چه جوری وابستگی و عادتم رو به اینترنت کم کنم؟

به چت کردن با پسران معتاد شدم

اعتیادی به نام گوشی های هوشمند و گروه های اجتماعی

دو سال هست که به چت اعتیاد دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)