سلام
من به تازگی ازدواج کردم... شوهرم کل پول حقوقشو میده من و به قول خودش مدیریت مالی با  زن باشه بهتره.... تهش میگم نفقه من چقدره میگه من که همه ی پولم دست تو هستش !!!! 
ببخشید خانم ها شما نفقه میگیرید؟
آقایون شما نفقه میدید؟
کلا کسی هست بدونه نفقه چی هستش دقیق؟

یعنی من الان تازه ازدواج کردم بگم مثلا انقدر بده من واسه خودم و کلا پس اندازش کنم یعنی هیچیشو تو خونه نیارم....

یا باید پول نفقه رو گرفت و مثلا لباس خرید یا آرایشگاه رفت یا....

یا همون پولی که میره گوشت و ... میخره این نفقه هستش ولی به دست ما نمیرسه بلکه مستقیم میره دست آقای مغازه دار؟

خانما شما واقعا نفقه میگیرید؟؟؟‌  پس انداز میکنید که وقت سختی کمک خرج باشید یا همون روز اولش همش خرج میشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه)