سلام

من خانمی هستم بازنشسته با دو فرزند خوب. ۲۶ سال زندگی مشترک با همسرم داشته ام که او نیز شاغل است.

مشکل من این است که همسرم مصرف مواد دارد و این بدلیل این بوده که برادر شوهرم که معتاد بود از خیلی وقت پیش سر بار ما شد. زندگی برادر شوهرم افتضاح بود، زنشو طلاق داد، پسرشم مثل خودش..

الان حدود ۱۲ ساله که سربار مونه و متاسفانه شوهر من هم که دلش نمیاد ولش کنه از خونه مون نمیندازتش بیرون. البته با هم زندگی نمیکنیم ولی یکی از طبقات خونه مون رو گرفته که تا همین چند وقت پیش محل ارازل و معتادها بود!

شوهرم هم هر کاری کرد نتونست ترکش بده تا اینکه خودش هم رفتار شد. البته کلا آدم دوست بازیه. دوستاشم خوب نیستن. من همش قصد میکنم ازش جدا شم ولی میگم دیکه پس از این همه سال دیره..

موندم چیکار کنم با برادر شوهر و شوهررررررم!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)