سلام دوستان
من دختری هستم 25 ساله که در شرف ازدواجه و جهیزیه تهیه می کنیم متاسفانه زمانی که پدرم تلاش میکرد وام جهیزیه بگیره مسئولین بانک جوری جواب داده بودن که خیلی طول میکشه و کلا نا امید کرده بودنش.

همسایمون اون موقع بهم گفت که یه صندوق قرض الحسنه میشناسه یک میلیون میدی  بهت ده میلیون میدن . سودشم خیلی کمتر از بانکه. قرار شد از منو چند تا از فامیلاشون پول بگیره و گفت یه حساب چهار میلیونی به اسم معرفمون باز کرده تا وام بدن....

من مثلا میخواستم به پدرم کمک کنم ولی بدتر شد چون الان پنج ماه گذشته و این خانم اصلا تکلیف رو مشخص نمیکنه . هزار تا داستان سر هم کرده... هر چی میگم پولمو بده میگه پول تو با سه نفر دیگه تو یه حسابه نمیتونم پولتو بدم چون وام کنسل میشه....

نمیدونم چیکار کنم ، کسی تجربه مشابه داشته؟ ،  وقتی باهام حرف میزنه انقدر قسم میخوره که باورم میشه قراره پس بده ولی وقتی خودم دو دو تا چهار تا میکنم میبینم هیچ مدرکی جز برگه فیش خودپرداز که کارت به کارت کردم چیزی دستم نیست . من حتی بهش گفتم من از نظر شرعی راضی نیستم یعنی حرومه ولی انگار نه انگار .

احساس بدی دارم ، ما تو یه آپارتمانیم اون واحد رو به روی ماست، نمیدونم چیکارش کنم ، اگه به خاطر همسایه بودن اذیتش کنم حوبه؟؟؟ چون وسواسیه میتونم با ریختن آشغال حرصشو در بیارم ولی میگم این گناهه اگه حلالم نکنه چی؟

از یه طرفم واقعا اعصابم خورده میخوام حداقل دلمو خنک کنم ، برم دادگاه شکایت کنم؟ ، کلاهبرداره؟ ، کسی میدونه چی کاری درسته؟

من همیشه باهاش با ادب صحبت کردم شاید این ایراد کاره منه شاید باید دعوا و آبرو ریزی کنم؟؟؟ ، مستاجرن میترسم بره ، حالا من چیکار کنم ؟

من میخواستم به پدرم کمک کنم ولی باعث هدر رفتن پس انداز کمم شدم!!!!!!!!

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)