سلام

من 28 سالم است و نامزدم 25 و حدود 20 روز دیگه عقد میکنیم و عروسیمون تابستونه. میخواستم بدونم اینکه میگن رابطه کامل قبل از عروسی، لذت و شوق عروسی رو از بین میبره درسته؟

هر دومون گرمیم و الان محرمیم تا حالا سالم زندگی کردم و  با هیچ دختری رابطه نداشتم ولی مطمئنا بعد از تجربه معاشقه تحملش سخت تره.

البته ایشون نگرانی برای رابطه کامل و اینکه عقدمون بخواد بهم بخوره و ... نداره و فقط میگه دوست دارم اولین رابطه رو توی خونه خودمون داشته باشیم. یا مثلا میگه حالا ببینیم چی میشه.  البته رضایتش برای من مهمه.

من شنیدم که اغلب خانوما با اینکه با رضایت کامل خودشون رابطه کامل داشتن ولی بعدش پشیمون شدن و رفتن تو مایه های افسردگی.

آقایون و خانومای متاهل ممنون میشم تجربتونو بگین.


مرتبط با مسائل جنسی دوران عقد:

وقتی نامزدم نزدیکم میشه که ببوستم ناخودآگاه در میرم

کار درستیه که در دوران عقد رابطه کامل داشته باشیم؟

پوشیدن لباس های باز در دوران عقد جلوی شوهر، خوبه یا بد؟

تاره عقد کردیم، چطور به شوهرم بگم سطح روابط مون رو بالاتر ببره؟

شوهرم بعد از عقد ازم دوری میکنه

در دوران عقدم ولی با هم حتی رابطه ای در حد روبوسی نداشتیم

در طول سه سال عقد، رابطه مون از سطح دست دادن فراتر نرفته، چرا ؟

کار درستی کردم که در دوران عقد راضی به رابطه کامل شدم ؟