سلام دوستان

ببخشید من میخواستم بدونم چطور ادم میتونه اطمینان پیدا کنه که توبه اش مورد قبول خدا بوده؟ من بخاطر دو سه تا کار گذشته ام که در رابطه با خودمه و واقعا نمیدونستم و از رو نا آگاهی بوده ( ولی الان فهمیدم  که حتی یکیش حرام بوده.

توبه کردم ولی الان هر وقت به گذشته ام فکر میکنم واقعا از خدام شرمنده ام. ولی احساس میکنم خدا من رو نبخشیده . حتی خجالت میکشم چیزی از خدا بخوام.!! وقتی اطرافیانم بهم میگن خوشبحالت تو دلت پاکه و  ... واقعا احساس شرمساری میکنم.

دلم برای پاکی بچگیم تنگ شده. خیلی دارم سعی میکنم با نزدیک شدن بخدا جبرانشون کنم ولی احساس میکنم نمیتونم اون بنده پاک خدا بشم ...!!!

ممنون میشم راهنماییم کنید چون واقعا اذیت میشم.


مرتبط :

چکار کنم دوباره نماز رو رها نکنم و توبه م رو نشکنم

راهکارهایی برای پایداری در توبه

فکر میکنم خدا دیگه توبه های منو باور نمیکنه

با این توبه ها و گریه زاری های مکرر چیکار کنم؟

چه جور توبه کنم که توبه ام پذیرفته شود

میخوام توبه کنم ولی نمیدونم خدا ازم میگذره یا نه ؟

بعد از توبه ، شیرینی گناه تو وجودمه ، توبه م پذیرفته نیست ؟

تضمینی نیست تا سال دیگه زنده باشم و بتونم توبه کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)