سلام.
من میخوام شما یه راهکاری برام بگین که چطور با پدر و مادرم برخورد کنم؟

زیاد از حد بخشنده هستن بخدا از دستشون کلافه شدم خسیس نیستم ها ولی بنظرم آدم باید به کسی چیزی بده که بقولی ارزش و احترام سرش بشه و اینو لطف طرف بدونه نه وظیفه بعدشم همیشگی نباشه هر از گاهی.

بخدا پدر و مادرم کاری کردن که من بشخصه حس میکنم اونا بذل و بخشش پدر و مادرمو وظیفه اشون میدونن. مثلا میان در خواست پول قرضی میکنن دادی که هیچی اگه ندادی رو ترش میکنن و کج خلق میشن. خو یعنی چی؟ مگه طلبی از خانواده ام دارن؟ نکنه بابام رو پول راه میره؟

بابام الان نزدیک به 300 میلیون پول دسته مردم داره بهشون قرض داده تازه وقتی هم باهاشون حرف میزنه یجوری رفتار میکنه انگار بابام ازشون پول گرفته!!

مثلا میگه پولی تو دست و بالت هست یه مقدار بهم بدی؟؟؟ خیلی محترمانه و با احترام باهاشون حرف میزنه! میگم بابا بی حرمتی نکن ولی یه کم سفت و سخت خودتو نشون بده سختگیری کن تا بیان زودتر طلبت رو بدن میگه بابا میگن ندارن و .....

میگم چرا خبری ازشون نیست همونایی که پول بهشون دادی دارن واست امروز و فردا میکنن هی میگه بابا چکشون دستمه صفته / سفته / سفته اشون دستمه سند فلانشون دستمه نمیتونن سر کارم بذارن ، میگم خو برو اقدام کن هی نگو ازشون اینو دارم اونو دارم میگه بابا تو چیکار به این کارا داری برو بچسب به درست من که واسه شماها چیزی کم نمیذارم پس اعتراضی هم نکن.

بخدا ما داریم رو یه اسکلتی که 5 طبقه اس و شمال شهرمونه کار میکنین بابام فقط آهن های سه طبقه اشو بالا آورده میگه فقط خدا به دادم برسه دیگه پولی تو دست و بالم نیست.
خودمون الان نیازمند پولمونیم اونوقت بابام .....

بعد خیلی هم هوای فامیلاشو داره یعنی هیچ کدوم از فامیلاشو اسغفرالله نا امید برنمیگردونه هر کدومشونم کارشون لنگ میزنه فوری سراغ بابام میرن. عموی تنی خودم خدا شاهده یه قسط 300 هزار تومنی از حقوقش کم کردن شرف واسه داماد عمه ام نذاشت هر چی فحش جد و آبادی بود بهش داد و ارتباطشم با خانواده ی عمم قطع کرد.

مامانم پاهاش درد میکرد رفته یه کفش طبی خریده 75 هزار تومن بابام میگه چرا رعایت نمیکنی من وضعم خرابه مامانم خیلی ناراحت شد با حقوق خودش خریده بابام حرف زد منم گفتم بابا 75 هزار نه 1 میلیون ، کم میکنه نه زیاد میکنه مامان چکمه واسه بارون و برفا هم احتیاج داشت ولی گفت طبی در اولویته که پاهام درد نگیره بیخیال بارون و....

ممنونم حرفامو خوندین خیلی خوشحال میشم کمکم کنین و یه راهکار بهم بدین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)