سلام

من یک ماه دو ماه یا شایدم بیشتر بشه و بشه سه ماه که به دلایلی چون دوری راه همدیگه رو نمی بینیم همش دلتنگ میشم و اگه چند روز ابراز محبت نکنه  همش احساس میکنم دوستم نداره و کلا حساس شدم چکار کنم با این افکار و حساسیت ها؟

حقیقتش نامزدم چندین سال پیش تو دانشگاه یه دختری رو میخواسته که بعد فهمیده بهم نمییان ولی چند سالی ذهنش مشغولش بوده .

حالا من هر وقت بهم کم محلی میکنه  همش احساس میکنم ذهنش درگیره اون دختره چون میگفت خیلی طول کشید تا فراموشش کردم و یه یک سالیه دیگه بهش فکر نمیکنه ، ولی من تو دلم احساس بدی دارم

تو رو خدا کمکم کنید

هیچ کسی رو ندارم که آرومم کنه اجرتون با خدا


مرتبط :

خیلی دلم براش تنگ شده ولی از دستش حسابی کفریم

دل تنگ شوهرم هستم اما انگار دوست نداره منو ببینه

وقتی ازم دوره دلتنگش هستم وقتی کنارمه هیجانی ندارم

زنی که بره قهر چه جوری باید برش گردوند ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)