سلام به همه

دخترم 23 سالمه یک ماهه عقد کردم ازدواجمو مدرن بود تو دانشگاه هم دیگه رو دیدیم به شناخت کافی هم رسیدیم .

مشکلی که برام پیش اومده از وقتی که عقد کردیم شوهرم روم حساسه . گیرای الکی میده .مثلا چرا مانتو کوتاه میپوشی !!؟ چرا شلوار لی میپوشی !!؟ چرا روسریتو نمیکشی جلو .... از این جور گیرا !

تنهایی حق ندارم بیرون برم باید باهم بریم . یا با پدر و مادرم بخوام برم باید اجازه بگیرم . بعد باید گزارش همه چیزو بهش بدم .

گوشیمو  دائما چک میکنه ( البته میزاره منم چک کنم ) ولی من خوشم نمیاد از این کاراش . نمیذاره با دوستام برم جایی  خلاصه هر فکری که  بکنید پیش مشاور رفتیم شوهرم گفت به خاطر وضعیت بد جامعه این طور حساسه !!

دیگه نمیدونم چیکار کنم اگه بریم زیر یه سقف  درست میشه ؟

البته قبل از عقد در مورد گذشتش و روابطش بهم همه چیزو گفته بود منم گذشتشو فراموش کردم  که باهاش ازدواج کردم با همه این کاراش دوسش دارم ولی خیلی اذیتم میکنه .!!

خونه مجردی گرفته میخواد هفته ای چند روز برم پیشش ! ولی پدرم اجازه نمیده ! اونم شروع میکنه به غر زدن ای پدر تو هنوز ...


مرتبط:

پسر مورد علاقه م دوست داره کنترل کنه زندگی منو

نامزدم نسبت به من خیلی حساسه و احساس مالکیت داره

تعریف غیرت از نظر شما چیه ؟

فرق بد دلی با غیرت چیه ؟

تعادل بین غیرت و خشونت یک مرد مذهبی!

غیرت مردانه و حقوق زنانه

شوهرم روی من غیرت نداره

تعصب نامزدم روی من طبیعیه؟

وقتی با شوهرم در یه جمعی حضور دارم به شدت غیرتی میشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)