سلام

مدت شش ماهه تو محیط کارم با یه خانوم سر به زیر و مذهبی که 5 سال ازم کوچکتره آشنا شدم و قراره با خانواده برم خواستگاری، تو این مدت به دلیل شرایط کاریم بیشتر ارتباطمون از طریق تلفن و پیامک بوده تا حضوری.

حالا مشکلم اینه که اگه یه موقع به خاطر حضور تو محیط کاری جواب پیامهاش رو ندم ازم ناراحت میشه و باهام تا یه مدت سروسنگینه، و با اینکه تو پیامها و تماسها خیلی خوب جوابم رو میده و انقدر گرم رفتار میکنه که کاملا مشکلاتم رو فراموش می کنم، ولی وقتی رودرو هم دیگه رو می بینیم اون که به اخلاق خوب و مهربون بودن معروفه.

همیشه پرانرژیه و تا همین چند لحظه پیش با همکارهای خودش در حال بگو بخند بوده، باهام سرد رفتار می کنه، تحویلم نمی گیره، خیلی هم زود رنجه، اگه بهش حرفی بزنم که مطابق میلش نباشه، در ظرف یک ثانیه ساکت میشه، هر چقدر هم بهش میگم خانومی عزیزم چی شده؟ چرا حرف نمی زنی چیزی نمیگه، انگار اصلا صدام رو نمیشنوه.

یا سریع میگه همه چیز رو بهم بزن بره... تو ارتباط دورادور همیشه ارومم میکنه، بهم انرژی میده ولی در برخورد نزدیک گاهی وقتها حالم رو میگیره، می دونم تا به حال با کسی دوست نبوده ولی به خودم میگم شاید الان دلش با کس دیگه باشه.

چه کار کنم این رفتار تو همه خانم ها عمومیت داره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)