سلام

چیکار کنیم که برداشت بد نسبت به رفتار و لبخند پسرا نداشته باشیم.؟ چیکار کنیم که توهم نزنیم که همکارمون یا همکلاسیمون ازمون خوشش میاد....؟

من به شخصه خسته شدم از این بیماری روانی ای که درگیرشم و هنوز جواب درست و حسابی ای نگرفتم..... دیگه دارم به مرز جنون میرسم.  این جور توهمات تمام موقعیت های زندگیم رو تحت الشعاع قرار داده.  به روحیه م لطمه وارد شده...

اگه فرصت داشتم حتما پیش یه روانشناس میرفتم ولی به دلیل اینکه وقت زیادی رو تو محل کارم هستم نمی تونم برم...

یکی بهم بگه درمان این توهمات و برداشت های اشتباه نسبت به رفتار های پسرا چیه ؟؟

مسلما هر پسری که به آدم یه لبخند میزنه نمی تونه بهت علاقه داشته باشه اما من نمیدونم چرا نمی خوام همچین چیزی رو باور کنم..

دیگه خسته شدم به خدا. تو رو خدا یه راه حل درست و عملی بهم بدین.. دنبال چرایی این مسئله نباشین..

فقط بهم بگین راه درمانش چیه؟؟

ممنونم


بیشتر بخوانید ...

چطوری دل یه دختر مغرور، محجبه و دست نیافتنی رو به دست بیارم ؟

پسران از دختران مغرور خوش شون میاد ؟

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

یه دختر خیلی مغرور رو چه جوری میشه جذب کرد؟

نظر پسرها در مورد دخترایی که راحت وارد ارتباط میشن چیه ؟

میگن خانم ها از پسرای مغرور خوششون میاد، راسته ؟

تا الان هیچ پسری ازم خوشش نیومده، این غیر عادی نیست ؟

دختر به نسبت خوبی هستم که از یک پسر بد خوشم اومده

از هر پسری خوشم میاد طرف یا زن داره یا نامزد

چقدر احتمال داره یه پسر سنگین از یه دختر غیرسنگین خوشش بیاد؟

مامانم فکر میکنه پسرا از دخترای ساده تر خوششون میاد

اگه پسری از دختری خوشش بیاد که ازش سرتره ، چکار می کنه ؟

تا الان هیچ پسری از من خوشش نیومده

یه پسر 30 ساله ام، چرا از هیچ دختری برای ازدواج خوشم نمیاد ؟

نمیتونم به پسرا رو بدم حتی به کسی که ازش خوشم میاد

وقتی از یه پسر خوشم میاد باید چی کار کنم؟

اگه یه پسری بهم شماره داد، چه واکنشی نشون بدم؟

بدون واسطه ، چطور به یه پسر بگم که دوسش دارم ؟

چه طوری از پسرا بدم بیاد؟!

چطور بدون این که وارد روابط دوستی بشم پسر مورد علاقم رو از دست ندم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)