سلام
من 28 سالمه. دانشجوی سال اخر دوره دکتری رشته مهندسی دانشگاه سراسری . وضع مالی و جایگاه شغلی و اجتماعیم خدا رو شکر خوبه . حدود 8 ماهه به صورت جدی تصمیم به ازدواج گرفتم.
موردای زیادی بودن که بیشتر از طرف من کنسل شدن. همه منو به سختگیری و توجه زیاد به ظاهر متهم میکردن در حالی که نه فقط دنبال دختری بودم که واقعا درکش بالا باشه و فقط دنبال ظواهر زندگی نباشه.
 در عین نا امیدی که همچین فردی اصلا وجود نداره یا قسمت من نیست، با معرفی یکی از دوستان با دختری اشنا شدم که شرایط تحصیلیش مثل خودمه. بعد از دو جلسه اشنایی جوری شیفته خانمی، نجابت ، شخصیت و افکار ایشون شدم که مطمنم همونیه که خودم میخوام.
اصلا تا حالا دختری به خانومی ایشون ندیدم، جلسه قبل دیگه نتونستم خودمو نگه دارم و بهشون گفتم پیش شما ادم احساس ارامش میکنه و فکر میکنه میشه خیلی راحت خوشبخت شد، جالب اینکه ایشونم گفتند همین حس رو دارند ولی نمیتونستند بیان کنند.
جالب اینجایست که ایشون مثل من تو یه جایگاه شغلی عالی قرار دارند و با وجود تحصیلات و شغل و ظاهر و از همه مهمتر باطنی زیبا، اونقدر خونگرم و صمیمی و خاکی برخورد کردند که ادم میمونه چرا بعضی از دخترایی که واقعا هیچکدوم از شرایط ایشونو نداشتند ، اونقدر توقعات مالی و .... از ادم داشتند، ؟ چرا بعضیا اینقدر خوبن و بعضیا... بگذریم...

تنها مشکل اینه که حدودا یک سال از من بزرگتر هستند، از همین حالا با کسایی که مطرح کردم بهم میگن تو با این شرایط باید یه دختر 20 ساله بگیری. واقعا چیکار کنم که به حرفای دور ورم گوش ندم. تصمیم و گرفتم و اگه لیاقت خوبیای این خانمو داشته باشم میخوام باهاش ازدواج کنم، ولی نمیدونم بزرگ بودن خانوم از اقا میتونه چه مشکلاتی به وجود بیاره؟

بعضیا میگن برا اینکه زن طبعیت و حرف شنوی از مردش داشته باشه باید از مرد کوچیکتر باشه، ایا کسایی تجربه این شرایطو داشتن؟ چه چیزایی باید در نظر بگیرم؟ بگذریم از این که دختری که من دیدم ، حاظرم کلی چیز ازش یاد بگیرم تا اینکه اون بخاد از من حرف شنوی کنه ....
تو رو خدا راهنمایی کنید ایا مساله بزرگتر بودن زن از مرد مشکلات خاصی بوجود میاره که من بی اطلاعم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر بزرگتر از خود (۲۳ مطلب مشابه)