سلام

آقایی هستم 26 ساله،  کارمند و مجرد،  به امید خدا قصد دارم سال آینده دختر خوبی رو پیدا کنم و باهاش ازدواج کنم.

اما یه مشکل بزرگ دارم که امانم رو بریده و اعصابم رو حسابی خورد و خاک شیر کرده، نمیدونم چکار کنم. من خیلی خیلی ولخرجم. با وجودی که حقوق خوبی میگیرم و به جز خودم خرج کس دیگری رو نمیدم(بصورت مجردی زندگی میکنم) اما نمیتونم پس انداز کنم و همیشه آخر ماه کف گیرم ته دیگ میخوره و کاسه چه کنم چه کنم دست میگیرم. سه ساله و نیمه که به استخدام یکی از اداره های مهم دولتی در اومدم اما ریالی پس انداز ندارم، واقعا نمیدونم این حقوقم کجا میره. همیشه 25 ام ماه که میرسه جیبم خالی میشه. درآمدم از دوستام بیشتره ولی جیبم از همشون خالی تر.

لطفا یه راهکار بمن بدین تا این عادت ولخرجی دست از سر کچل من برداره. میترسم سنم بره بالاتر و نتونم پس انداز کنم. به هر حال واسه اقدام به ازدواج باید یه خورده پس انداز داشته باشم. یه روش بهم نشون بدین که این پولای بی زبون رو این جوری خرج نکنم. اصلا نمیدونم این پولا کجا میرن.

ممنون از دوستان، کمکم کنین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه)