سلام

چند روز قبلها داشتم کانالهای تلویزیون رو بالا و پایین میکردم که شبکه سوم داشت برنامه گلبرگ رو پخش میکرد که کارشناس برنامه داشت در مورد اینکه میگن یکی از اصلی ترین دلایل طلاق در جامعه ما مشکلات زناشویی بین زوجین است و دلیل این هم نداشتن آموزش مسائل زناشویی است صحبت میکردند.

البته من برداشت ذهنی خودم رو از صحبت های ایشون اینجا مینویسم چون صحبت های جالبی بود و یک سری صحبت هم از خودم میگم .

 اینکه میگویند 60 تا 70 درصد طلاق ها به خاطر مشکلات زناشویی است جای بحث داره و بهتر است مسئولین مربوطه شفاف سازی کنند

در اینکه زن و مرد باید بعد از ازدواج به نیازهای یکدیگر پاسخ دهند شکی نیست که رابطه زناشویی هم از اصلی ترین آنهاست . اما اگر زن و شوهر هر چقدر هم در روابط زناشویی مهارت داشته باشند ولی دو تا چیز رو نداشته باشند عملا این مهارت ها به هیچ دردی شون نمی خوره .

چشم چرانی و نبود عشق بین طرفین

اگر مردی چشم چران باشه و یا اینکه مدام مشغول دیدن فیلم های پورنو باشه یا در شبکه های اجتماعی در گروه های پورنو عضو باشه به مرور زمان از همسر خود سرد میشه حالا این مرد هر چقدر هم که استاد در روابط زناشویی باشه و از طرفی اگر بین زن و شوهر عشق و محبت نباشه شاید فقط از نظر جسمی ارضاء بشند اما از نظر روحی و ذهنی نه .

آموزش مسائل زناشویی مگر چقدر کار داره که این همه فیلم و سایت در دسترس مردم است آیا به نظر شما فقط افراد متاهل به این فیلم ها و سایت ها دسترسی دارند ؟ شما تصور کنید یه دختر ده ساله یا یه پسر 12 ساله به طور اتفاقی با این فیلم ها و آموزش ها روبرو شد میدونید چه بلایی سر اون بچه میاد ؟

آموزش بسیار خوب است اما دیگه نه این قدر دختر و پسر هر وقت میخواهند ازدواج کنند برند نزد یه مشاور و با مشاور راجع به این مسائل صحبت کنند و راهنمایی بخواهند .

در آموزش مسائل زناشویی باید ادب و عفت کلام رو رعایت کرد بعضی ها این قدر با جزئیات این مسائل رو تعریف میکنند و آموزش میدهند که انسان میمونه چی بگه اگر هم کسی هنر این رو نداره که با ادب این مسائل رو آموزش نده خب هیچی نگه اگر دختر و پسر مجردی این حرف ها رو بشنود خب عزیزم این شب میره تو رخت خوابش و با خود درگیر میشه

واقعا چه خبر است این همه فیلم آموزش و مطلب در این مورد ؟

" یک کاربر "


مرتبط:

قبل از ازدواج در مورد زندگی زناشویی و همسرداری تحقیق کنید

چرا به آموزش زندگی زناشویی به جوون ها کم بها داده میشه ؟

دلایل نارضایتی متاهلان از زندگی زناشویی

زندگی زناشویی جز با پاکی، درستکاری و مهربانی پایدار نخواهد بود

معرفی کتاب در زمینه آموزش مسائل زناشویی

بهترین رفتار زناشویی

خسته شدم در زندگی زناشویی معنی ندارد

درخواست راهنمایی در مورد بالا بردن ضریب موفقیت در زندگی زناشویی

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

چکار کنم خانمم عاشقم بشه ؟

چکار کنم تا خانمم خوشبختی رو حس کنه ؟

چطور با محبت کلامی عشقم رو به خانمم نشون بدم ؟

میخوام رابطه ام با خانمم جوری بشه که ازم سیر نشه

چگونه قلب خانمم را تصرف کنم؟ ( 1 )