با سلام

میشه یه راهی بگین که از طریق اون بشه تشخیص داد که طرف ایمان و اخلاق داره؟؟ از نماز خوندن و روزه گرفتن که نمیشه تشخیص داد با یکی دوبار برخورد داشتن هم نمیشه تشخیص داد.پ س از کجا بفهمیم یه آدم چه جوریه؟؟؟ میام به دیگران اعتماد نکنیم بعدش به خودمون میام که نکنه سو ظن الکیه ؟ گناه داره. میایم اعتماد کنیم که با این وضع جامعه و با این چیزایی که تو این وبلاگ دستگیرم شد اصلا از انسان بودن خودم شرمنده شدم. من 32 سالمه و ازدواج نکردم بعضی موقع ها میگم اصلا ازدواج نکنم خیلی بهتره تا با یه آدمی ازدواج کنم که هیچ شناختی روش ندارم. تازه اگه ظاهرشم خوب باشه از باطنش ما خبر نداریم؟ به نظر شما ما باید چکار کنیم؟؟؟

پاسخ :
سلام
ادامه مطالب ازدواج موفق رو بخونید .
برای شناخت طرف مقابل چندین راه هست که همگی مکمل همدیگه هستن . نمیشه به یک یا دو راه متکی بود . اولین راه ، تحقیق هستش که باید از هفت منبع تحقیق کنید .
یه سری اطلاعات از این راه به دست میاد . راه دوم خواستگاریه . در جلسه دوم خواستگاری حسابی باید طرف رو سوال پیچ کنید . این جا هم یه سری اطلاعات جدید به دست میاد . بعدش یه سری سوالات از اطرافیان اون باید بکنید . جمعا میشه سه نوع اطلاعات .
بعد باید این سه دسته اطلاعات رو با هم مقایسه کنید . به راحتی تناقض ها مشخص میشه و تا حدود زیادی میشه طرف مقابل رو شناخت .
موفق باشید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)